Serialesitelenovelet
30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

+4
gix
michiper68
dubaisport
victorelalove
8 participanți

Pagina 5 din 44 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44  Urmatorul

In jos

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 Empty Re: 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de victorelalove Vin 27 Apr 2012, 11:47 pm

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 318540105 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 318540105 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 318540105
Dubai !!! kiss
O zi frumoasa maine !! kiss

NOAPTE LINISTITA !!!

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 F4jvd5 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 348fzfl 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 10gz7et 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 J7f4ad
victorelalove
victorelalove

Data de inscriere : 31/03/2011
Varsta : 41
Localizare : bucuresti

Sus In jos

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 Empty Re: 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 1:13 am

New spoiler

Düğünümüz güzel başlasın ,güzel bitsin..Bu en güzel düğün olsun..Mustafa ya rağmen ,Mustafa düğünü sabote etmeye kalkar mı der Mechul?Bakalım görelim .ENGİN AKYÜREK HAYRAN SAYFASI

abia asteptam sa ne mai intrebe mechul ceva. acum vrea sa stie daca nunta va fi linistita sau face ceva mustafa.
michiper68
michiper68
vip
vip

Data de inscriere : 14/09/2009
Varsta : 55

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 1:17 am

This is what i understood

will what mustafa says sabotage the wedding, or will we have a beautiful wedding,

OR

in spite of what mustafa says to sabotage the wedding, we will still get a beautiful wedding :)

mechul mai bine s-ar duce la culcare ca a obosit si da indicii neclare.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de dubaisport Sam 28 Apr 2012, 8:20 am

buna dimineata dragelor !
un sfarsit de saptamana cat mai frumos !

Michi ...eu cred ca mechul asta se inspira de aici ,de la noi
intrebarile pe care ea ne intreaba ni le-am pus si noi joi seara ,imediat ce s-a terminat episodul....sa ne mai lase cu astfel de indicii !
dubaisport
dubaisport
vip
vip

Data de inscriere : 18/02/2011
Varsta : 50

Sus In jos

Mesaj Scris de dubaisport Sam 28 Apr 2012, 11:26 am

Kerim Talking to Deniz scene:

Fg: I am well how are you?
Deniz: it is only a few days till we come.
Fg: ( to Fehrettin) come.
Fehrettin: you talk first.
Fg: ( to Kerim) come come.
Kerim: Dainiz:
Deniz: Abecim how are you?
Kerim: I am well and you?
Deniz: I am very excited. I want to come as soon as possible.
Fg: we are also waiting with excitement.
Deniz: for me or the wedding?
Kerim: for both of you.
Deniz how is the preparation going on?
Kerim: well, with acceleration.
Deniz: do you now, we started the visa process?
Kerim: in my opinion make haste if you start your journey now you will just reach the wedding.
Fg: We are talking with Deniz.
Meryam: Ah tell her hi.
Kerim: Deniz did you hear my meryam abla?
Deniz: I heard I heard kisses for me to her. Fatmagul I got such a dress for the wedding but do not see it.
Fg: I will see it at the wedding
Deniz: you will like it very much it is very beautiful. what did you do? did you finish your wedding dress.
FG: no not yet, but only a little left.
Kerim: at night after we go to bed, we do not sleep from the tikir tikir sound of the machine.
Fg: Ya Kerim.
Kerim: it is not this she stays working till late, in this way she will be very tired in the wedding night…. meaning she will not be able to dance at the wedding.
Jenny: How are you kids?
FG: Hi.
Kerim: Hi
Jenny: How are you?
Fg: We are well how are you?
Jenny: I am very well too. Where is my husband?
Kerim: here, waiting for his turn. Come dad.
Fehrettin and jenny talk in english.
Deniz: please go away both of you we want to talk to dad about your jewellery gifts (or something like) this
Fg: don't don't we do not want something else.
Kerim: Diniz look please.
Fehrettin: guys go upstairs, go on.
Kerim: Dad look do get gifts or so what you did is enough
Deniz: Abecim buy.
Fehrettin: Fatmagul please go on.
Fg: see you later.
Kerim: Buy.
Deniz: see you buy.
Jenny: see you.
Deniz: do you want something?
Fehrettin: you are late.
Fg: Nothing nothing.
Deniz: say something or I will bring a kuala.
Kerim: This girl is crazy… you have to finish that wedding dress or Deniz will keep asking.
Meryam: You are not saying I am curios, you are throwing it on Deniz aren't you?
Fg: the date is known this way or the other we will reach that day and you will see it on me, why are you curios?
Kerim: I am not curios I can't wait in patience.
dubaisport
dubaisport
vip
vip

Data de inscriere : 18/02/2011
Varsta : 50

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 11:48 am

neatza! l-am gasit! parca-i chirurg asha face cu degetelele.

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 2r5xk0o
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 11:51 am

nici ushile nu sunt pe masura lui

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 V48dw6
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 11:55 am

dubaisport a scris:buna dimineata dragelor !
un sfarsit de saptamana cat mai frumos !

Michi ...eu cred ca mechul asta se inspira de aici ,de la noi
intrebarile pe care ea ne intreaba ni le-am pus si noi joi seara ,imediat ce s-a terminat episodul....sa ne mai lase cu astfel de indicii !

nici mechul nu mai stie ce se intampla in serial. cred ca l-au retrogradat. nu mai e sef la informatii , e la chestionare.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 12:18 pm

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 V41j89
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de gix Sam 28 Apr 2012, 12:31 pm

Although, I met Engin Akyurek through Kerim persona, I liked his Mustafa Bulut portrayal in “I wish I was a cloud” better than Kerim. Mustafa Bulut was a phenomenon and I think Engin Akyurek’s portrayal of this difficult character was his best acting ever. Think of a man who is bad but also good, witty but also naive and tragic, deeply in love but also furious, loves women but also degrades women, good brother and father but also abusive husband. And he was able to be all of them. He just wasn’t, he made us believe that he really was.

The following scene is his another best performance as Mustafa Bulut. This is the scene where Harun comes with his family to Buluts’ Konak to ask for Narin in marriage. Mustafa was locked in his room and chained to his bed by his father to prevent him from ruining that night. But, Mustafa thinks Narin is his wife because they had a reliogous marriage ceremony. Before putting the rings onto their fingers, his father Aslan Bulut brings Narin to Mustafa’s room and wants him to divorce her. Engin Akyurek looks at Narin, and his tears slip through his cheeks when he utters the words that will free her in God’s eyes. He collapses near his bed and after Narin and his father leave, he says with tears in his eyes “Who did we fool now? My almighty lord? Didn’t he know my heart? Naris is my wife both in this world and hereafter.” You can feel his love and the pain he is going through. He is amazing in reflecting his emotions.

This man is not an ordinary actor. He has a god given talent. In his short carrier, he made an huge impact with his acting. He climbed the stairs of the entertainment business slowly but steadily. He has been ignored by the media because he tried to keep his life private and he didn’t show up in the magazines or tabloid papers. But they won’t be able to ignore him forever. Because, he is already phenomenon outside of Turkey. There are many people from different continents appreciating his talent. And did I say that he is gorgeous by the way?
BY: Citi Piti

Ultima editare efectuata de catre gix in Sam 28 Apr 2012, 5:01 pm, editata de 1 ori
gix
gix
vip
vip

Data de inscriere : 15/10/2011
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 12:34 pm

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 T9wm0l-1-2-1
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de gix Sam 28 Apr 2012, 12:44 pm

Buna fetelor!
gix
gix
vip
vip

Data de inscriere : 15/10/2011
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 2:10 pm

73 tips

The phone call went as he had hoped, Mustafa more dangerous than before puts his plans to action, to finish the buisness he started he makes a deal
preparations for the wedding are Speeding up. Jenny and deniz come for the wedding.
you already know that mehmet likes deniz, What about now? I think someone else likes deniz
Meryem then kadir Know about the letters from Mukadess
Selim is difficult situation. Ayce .. is trying to prove that Selim and Erdogan are not related
Wedding Shopping, henna exchange, Kerim and Fatmagül do not neglect therapy.
Fatmagül : Now, when you touch me, hold my hand, when you kiss me , same thing happens. I'm happy
One more thing that is missing before the wedding is done.
asking for the Girl ...
Kerim: did you give her now brother?
Rahmi gave and went away. (rahmi giving FG to kerim) :cheer:
waited patiently until tat day and finally the wedding day, everyone and everything is ready, henna night,we will watch the preparation of the bride and groom
KERIM: I've dreamed so many times about you in the wedding dress ..My dream was beautiful, but the reality is very much more beautiful ...

biisena
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Sam 28 Apr 2012, 2:13 pm

Buna ziua , dragi copii !!!
Mechul doar prostii ne intreaba...
Unde sunt indiciile de altadata ?

Michi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...poza cu laptop .
Cat de bine arata . Unghiul perfect . Cadou . 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 2:15 pm

victorelalove a scris:Buna ziua , dragi copii !!!
Mechul doar prostii ne intreaba...
Unde sunt indiciile de altadata ?

Michi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! daaaaaaaaaaaaaaaaaaa ...poza cu laptop .
Cat de bine arata . Unghiul perfect . Cadou . 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946

zici ca intra artileria grea in cadru. cadou da. avem indicii dar nu sunt excited deloc.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 2:16 pm

dar beren nu se uita in ochii lui. si ea focuseasa ceva mai jos. ai observat?
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Sam 28 Apr 2012, 2:19 pm

michiper68 a scris:

zici ca intra artileria grea in cadru. cadou da. avem indicii dar nu sunt excited deloc.

Pai nunta va fi in episodul 74 cred . In 73 va incepe la finalul .
Era de asteptat ca sa fie asa dupa episodul 71 care a fost cel mai frumos .
Dar apare Mustafa la nunta ? Are timp sa evadeze ? Smile
Sau spun ca Mustafa desi a dat telefon sa o impiedice pe Gullie sa nu se marite ... ea isi vede de treaba ? Smile

Chiar ca artilierie grea 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 ... "Tinypic" cred ca este suparat rau . Aseara nici nu a mai mers de oftik . Smile Smile Smile

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 648483 Gix !!!
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Sam 28 Apr 2012, 2:19 pm

michiper68 a scris:dar beren nu se uita in ochii lui. si ea focuseasa ceva mai jos. ai observat?
Da . Si are gura de la o ureche la alta .
Crezi ca ea nu se uita ? Smile Smile Smile

Ultima editare efectuata de catre victorelalove in Sam 28 Apr 2012, 2:37 pm, editata de 1 ori
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 2:22 pm

victorelalove a scris:

Pai nunta va fi in episodul 74 cred . In 73 va incepe la finalul .
Era de asteptat ca sa fie asa dupa episodul 71 care a fost cel mai frumos .
Dar apare Mustafa la nunta ? Are timp sa evadeze ? Smile
Sau spun ca Mustafa desi a dat telefon sa o impiedice pe Gullie sa nu se marite ... ea isi vede de treaba ? Smile

Chiar ca artilierie grea 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 248946 ... "Tinypic" cred ca este suparat rau . Aseara nici nu a mai mers de oftik . Smile Smile Smile

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 648483 Gix !!!

nu evadeaza. doar ca telefonul lui nu va strica nimic. pana o cere engin de la rahmi, pana face noaptea henna, pana se cearta mehmet si emre pe deniz se termina episodul. nu am putut cu tinypic doar photoshopul a dorit. poti sa-ti imaginezi ca am operat asha o poza? am lucrat cu grija ca inca un doctorul ciomu nu mai doream.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Sam 28 Apr 2012, 2:27 pm

michiper68 a scris: poti sa-ti imaginezi ca am operat asha o poza? am lucrat cu grija ca inca un doctorul ciomu nu mai doream.

:drunken: :drunken: :drunken:

Michi , este de vis poza . Serios . Bravo . Am salvat-o ...as pune-o desktop , dar cum explic ? Smile
Nu pot sa cred ca l-au filmat asa ... Dar nu ma Crying or Very sad . Episodul este salvat . Cred ca si ei si-au dat seama ca pot salva serialul cu Engin si blugii lui bestiali .
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 2:59 pm

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 8xrfno

Ultima editare efectuata de catre michiper68 in Sam 28 Apr 2012, 3:25 pm, editata de 1 ori
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Sam 28 Apr 2012, 3:06 pm

Ce si-au lasat toti barbi ?
Mustafa arata groaznic cu barba . Stiu ca este la inchisoare ...dar Kerim cand era inchis arata bine . La Mustafa se diciseara astia sa faca reducere ...si nu le-au mai dat lame de ras ?

Happppppppppppppppp !!! Ce-mi place . 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516

30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 33bjqzc
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 3:16 pm

victorelalove a scris:Ce si-au lasat toti barbi ?
Mustafa arata groaznic cu barba . Stiu ca este la inchisoare ...dar Kerim cand era inchis arata bine . La Mustafa se diciseara astia sa faca reducere ...si nu le-au mai dat lame de ras ?

Happppppppppppppppp !!! Ce-mi place . 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516

]

dar ce cauta ei amandoi? e pusa acum de ece. am pus giful cu el cum pune in ceai ce pune.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Sam 28 Apr 2012, 3:19 pm

michiper68 a scris:

dar ce cauta ei amandoi? e pusa acum de ece. am pus giful cu el cum pune in ceai ce pune.

Poate ca ajunge si Selim la inchisoarea unde este Mustafa . Smile

Am vazut gif-ul . Multumim !!! kiss Este grozav baiatul asta !! 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516 Ce o pune in ceai ? Ce mai conteaza ? Este minunat cu mainile alea superbe ale lui .
Si am vazut si gif-ul cu el ...incercand sa nu-si sparga capul in usile de la noua casa . Astia din dizi ... nu au vazut ca sunt prea mici pentru el ? Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Sam 28 Apr 2012, 3:24 pm

victorelalove a scris:

Poate ca ajunge si Selim la inchisoarea unde este Mustafa . Smile

Am vazut gif-ul . Multumim !!! kiss Este grozav baiatul asta !! 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516 30.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 5 283516 Ce o pune in ceai ? Ce mai conteaza ? Este minunat cu mainile alea superbe ale lui .
Si am vazut si gif-ul cu el ...incercand sa nu-si sparga capul in usile de la noua casa . Astia din dizi ... nu au vazut ca sunt prea mici pentru el ? Smile

dar pe blog e o pagina intreaga de gifuri superbe. nu le mai uploadez dar sa pun pagina ca ep trecut chiar a avut material de poze si gifuri

http://board.whatisfatmagulsfault.com/index.php?/topic/26-engin-akyuerek/page__st__7700
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 5 din 44 Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 24 ... 44  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum