Serialesitelenovelet
31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

5 participanți

Pagina 6 din 44 Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Urmatorul

In jos

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Empty Re: 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 1:06 am

DENISA a scris:Kerim şi Fatmagul în noaptea nunţii

Da . Este dintr-un film care se numeste "Sotia calatorului in timp " Este cu Eric Brana . Superb filmul . In regia lui Brad Pitt . Am plans teribil cand l-am vazut . kiss

Mamaaaaaaaaaaaaaaaaa ... Cum o atinge ?!!! 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 24894631.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Vf
victorelalove
victorelalove

Data de inscriere : 31/03/2011
Varsta : 41
Localizare : bucuresti

Sus In jos

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Empty Re: 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de DENISA Vin 04 Mai 2012, 1:25 am

DENISA
DENISA

Data de inscriere : 14/09/2009
Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 1:28 am

DENISA a scris:
Cat de rapizi sunt fanii .kiss
Frumos clip !! 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 2zex8hs
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Vin 04 Mai 2012, 1:35 am

Vic eu trag cortina , poate mai prind vreo 5 ore de somn .. Noapte bună !!! Vise " Fatmagulite " !!!
DENISA
DENISA

Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 1:39 am

Noapte buna , Denisa !! kiss
Pec si eu la somn . Ca vad ca astia nu mai au de gand sa posteze prea curand partea a doua .
Pe maine !! kiss

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Wumrgl
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Vin 04 Mai 2012, 7:37 am

neatza!

BABA VE OGLUM SCENE : THANKS TO OUR HOCA : Yasmin Al-Janabi

Emre: Vay Vay Vay what a bride groom you became? it suits you.
Deniz: Abi.
Kerim: Come Deniz come.
... Deniz: Wow, you are very handsome.
Kerim: look look loook, you noticed again?
Fehrettin: Me too, let me see my son.
Emre: I will be in the garden.
Fehrettin: I was very afraid I will miss this day, my inside is twisted from all what I missed in all my life. neither was I able hug you and hold you in my bosom in a festival, nor was I able to see your graduation… If I did not live this moment, I would have died with my eyes open.
Kerim: Baba ya.
Fehrettin: I thank you very much for accepting me in your life. Because you made me happy.
Kerim: if you were not here I would have something missing from me… Baba for writing all these years without getting an answer, for you persistence, for your insistence, and fro not giving up on me, thank you very much Baba…. thank god for you, thank god for you.
Fehrettin: My son…. I am proud of you, because I have a son like you I am very proud. you came out of a big struggle with you head high, let you head be high from now on…. be very happy, be very happy…. don't ever leave the hand of your beloved woman, be just to her, be compassionate to her. don't turn your back to her.
Deniz: Ya off enough already ya
michiper68
michiper68
vip
vip

Varsta : 55

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Vin 04 Mai 2012, 7:48 am

Episode 73 The therapy scene:

Fg: it is like this for days we have been running after errands. Today we went around to shop for the wedding.
Kerim: we can say that we got around every inch in Eminunu ( it is a district in Istanbul)
Fg: it is crowded places and twittering, we did not notice how did time pass, while we are saying lets buy this and that we were not going to come to you on time.
Therapist: are you completing the missing stuff?
Fg: of course there are small things missing you will not be able to get every thing at the same time.
Therapist: so you are finishing the preparations.
Fg: yes.
Therapist: it is clear that Kerim is very tired he is silent today.
Kerim: well, I was not exhausted this much while working on the house.
Fg: don't exaggerate, of course today we made him walk around a lot, he got tired.
Kerim: no no, I am content with this.
Therapist: me too, I see you going well. I will support your decision to start all over again till the end. And you families are supporting it in the same manner.
Kerim: yes.
Therapist: Actually, changing the photos in the marriage book, even as a symbol, is a great forward step. it is really very good thinking from your part. my most interest is knowing what do you feel while doing and experiencing all of this. what passes through your mind and heart. I would like to talk about all these with both of you.
Fg: You start.
Kerim: no you start, you start.
Fg: Everything is going very well actually, better that I can say in a dream, but I am afraid a little, maybe Kerim is like me.
Therapist: Why?
Fg: saying afraid is not from marriage, of course we deserve this. I am afraid for this excitement to cool off, to lose something I have, probably I am afraid of my happiness to get ruined.
Therapist: Why are you thinking that your happiness could get ruined?
Fg: I don't know.
Therapist: are you thinking the same Kerim?
Kerim; exactly. yes me too, yes.
Therapist: Ok, what could be the reason that leads to your fears in your opinion?
Fg: How can I explain, from one side of me I have never been this much happy, I have never felt this good. my other side says Fatmagul do not get hang up on this moment. from one side I want to fly with wings, the other side says go slowly go forward step by step. actually there is no reason for my fear you said this too, we are taking good steps, we support each other, the relation between me and Kerim is good we are very happy, soon we will move to our own house, we will live our own life, but it it like this sometimes I feel like this.
Therapist: Your feelings are very normal, because you lived a similar yet, different situation, before. is in it like this? you know very well the nightmare of losing the happiness that you have. your past experience is telling you to get a better hold of things. you self is telling you to be sure of what you have and not to have a false grip on happiness this is very normal case.
Fg: but I don't want something like this. I am uncomfortable with this fear.
Kerim: But in any case, in our new beginning I don't want anything to exist from the past.
Therapist: you are succeeding in this in my opinion. You are managing your new beginning. Fatmagul is able to say her feelings out loud, you are not afraid of this, this is really a big move forward I am proud of you. With the passing of time this fear will diminish, it will even disappear slowly, of course this is entirely in you hands.
( there is Musti's prison scene here)
Therapist: the wedding is getting closer, I wonder if these fears are because of this? let us talk about the wedding night a little.
Kerim: If you want to talk alone I will go out.
Fg: No no. stay. we will be alone the two of us in that night. I looking at what you said, you said you will experience with Kerim something different. Yes I experienced a brutal thing that night. I told you before, even when my brain tries to forget my body doesn't, it is not like this anymore, when you touch me, meaning when you hold my hand and stuff, when you kiss me, I do not feel like that, I become happy.
Therapist: it is very good to hear this from you.
Kerim: Fatmagul amazes me every passing day. She is more courageous than me.
Therapist: Do you not see your self?
Kerim: Fatmagul is the strongest person, yes she is stronger than me, her kindness accumulate on top of each other, I am afraid of hurting you Fatmagul, that is why I am afraid from that night, to be healthy and sound again….. but, but I am not afraid now, we got over many problems. while we love each other this much, while saying we will live and have kids and a family we will come over the last obstacles, I know…. at this moment I am the happiest man in the world.
(I have to say I did not translate it literary but sometimes I translate the general idea)
and I give my permission for this translation to be used anywhere.

michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Vin 04 Mai 2012, 7:58 am

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 41851

Guys this is the photo my cousin took on set today

Its Baba, Sami, Police man and the new Body Guard, im guessing sami goes on time and identifies the man they gave money to.
And the day is saved thanks to the power puff girls opps sorry i mean thanks to Asu
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Vin 04 Mai 2012, 8:02 am

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 312fmo5

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Awpchd

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 207oocg
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Vin 04 Mai 2012, 8:04 am

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 19l35z
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Vin 04 Mai 2012, 8:13 am

poze filmari

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 5n8zna

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Swa78x

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 20f5hn4
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 9:52 am

Buna dimineata , dragi copii !!
O vineri de vis va doresc .
Si ce episod aseara ?! Ce barbat Kerim . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516

Multumim , Michi !!
Emotionanta scena dintre tata si Kerim . Crying or Very sad Emotionante multe scene ... dar si multe la care am ras . kiss

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 24fb6gl
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de dubaisport Vin 04 Mai 2012, 10:59 am

buna fetelor !

wkd placut tuturor ! kiss

am pielea ca de gaina si abia ma abtin sa nu Crying or Very sad ,iar , recitind acum traducerae dialogului dintre Ker si baba..emotionanta scena

deci asasinul va fi oprit si identificat la sectie de asu si sami ..bravo James bond & colombo Smile
dubaisport
dubaisport
vip
vip

Data de inscriere : 18/02/2011
Varsta : 50

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 11:05 am

dubaisport a scris:buna fetelor !

wkd placut tuturor ! kiss

am pielea ca de gaina si abia ma abtin sa nu Crying or Very sad ,iar , recitind acum traducerae dialogului dintre Ker si baba..emotionanta scena

deci asasinul va fi oprit si identificat la sectie de asu si sami ..bravo James bond & colombo Smile
31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 648483 Dubai !!
Sunt la a 3-a vizionare a episodului .
Sa ma opreasca cineva . Smile
Wow . Baiatul asta mi-a luat mintile . Evil or Very Mad
Cand este pe scari si se uita la Gullia in noaptea cu henna si-i spune ca o iubeste mult ... ma topesc . Apoi cand sunt la cunparaturi , cand o cere baba pe Gullia pentru Kerim , cand probeaza el geaca din australia , cand se imbraca in ginere , cand se uita la costum , cand ii spune Gulliei sa-l pupe pe obraz , cand o pupa sub nas , cand o suna sa vorbeasca cu ea , cand o vede mireasa , cand ii pune mana pe gat , cand ies afara din casa , cand iese cu tata de la notariat , CAND VORBESTE CU TATA , cand este frate mai mare , cand se uita la Gullia si se rusineaza ea ... wowwwww , CE BARBAT !!! 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516

Ultima editare efectuata de catre victorelalove in Vin 04 Mai 2012, 11:07 am, editata de 1 ori
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de dubaisport Vin 04 Mai 2012, 11:06 am

buna Vic !!! kiss

eu nu am apucat sa revad episodul ,mai am ceva treaba ,cam intr-o ora termin si ma pun pe vizionat

dubaisport
dubaisport
vip
vip

Data de inscriere : 18/02/2011
Varsta : 50

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 11:08 am

dubaisport a scris:buna Vic !!! kiss

eu nu am apucat sa revad episodul ,mai am ceva treaba ,cam intr-o ora termin si ma pun pe vizionat

Smile Smile Smile
Toata noaptea l-am visat pe ginerica . cupidon
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de mita baston Vin 04 Mai 2012, 11:50 am

abia am terminat de vazut episodul,ohoho si ce-am mai vazut...... cu ochii cat farfuriile!!frumos! pana si faza cu erdogan in inchisoare incercand sa evadeze ,mental,refugiat in amintirile fericite ale copilariei,a fost foarte reusita.mai ca mi-a fost mila si de musti,care cred ca o sa fie o incheiere ,asa cum a spus Dubai,a mortii mamei lui kerim.se pare ca neni bodyguarzi sunt inchiriati de vreo agentie de modele ,gen botezatu Smile si m-a distrat cum au facut ei/ele trecerea la urmatoarea nunta ,a lui emre cu deniz,factor comun HIDROFORUL Smile Smile cum se apucara emre de mesterit cum a picat deniz Smile bietul mehmet,degeaba a facut chiftele,cafele,schimbat pempersi si suportat toanele lui muko,n-a stiut-o p'aia cu hidroforu,'geaba se flirta cu deniz

am uitat sa va salut kiss
mita baston
mita baston
vip
vip

Data de inscriere : 28/02/2010

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 11:55 am

Buna , Mita !! kiss
Veni si nunta . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516
Kerim arata intr-un fel cum nu am mai vazut pana acum . Are de toate !!!!!!!! 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 248946
Eu am plecat aseara la culcare intr-o visare .
Da . Asta este . Sunt sub vraja baiatului . Slabiciunea mea . El. Engin .

Abia astept sa vad episodul de joia viitoare . Si vreau indicii cat mai repede . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 244732 Indicii cu copiii ... nu ca Mustafa se va sinucide .
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de mita baston Vin 04 Mai 2012, 12:00 pm

ar fi ceva sa nu citim nici un indiciu pana data viitoare! sa ne lase asa,visatori ca aseara 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 229917 frumos au intors-o ece-le si melek-ele din condei! dar si tanti regizoarea cu degetul ala pe gatul fatmei confused vai de visele noastre 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 354328
mita baston
mita baston
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 12:03 pm

mita baston a scris:ar fi ceva sa nu citim nici un indiciu pana data viitoare! sa ne lase asa,visatori ca aseara 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 229917 frumos au intors-o ece-le si melek-ele din condei! dar si tanti regizoarea cu degetul ala pe gatul fatmei confused vai de visele noastre 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 354328

Pai eu cred ca va fi si mai frumos episodul de joia viitoare . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516 Kerim va dansa ...cica . Cred ca va dansa cum danseaza in fragmanul pentru sezonul 2 . Desi mi-ar place sa danseze si el asa ...mai zvapaiat . Smile
Si apoi sa-i vedem fata in fata ... in noaptea nuntii . Ce vor face ... 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Vf
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de mita baston Vin 04 Mai 2012, 12:15 pm

[quote="victorelalove"]

Pai eu cred ca va fi si mai frumos episodul de joia viitoare . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 283516 Kerim va dansa ...cica . Cred ca va dansa cum danseaza in fragmanul pentru sezonul 2 . Desi mi-ar place sa danseze si el asa ...mai zvapaiat . Smile
Si apoi sa-i vedem fata in fata ... in noaptea nuntii . Ce vor face ... 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 Vf[/quot

vaaaai!! multumesc pentru poza kiss dupa ce vedem asa ceva "ce vor face" are milioane de variante in creierii mei 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 248946
mita baston
mita baston
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de mita baston Vin 04 Mai 2012, 12:18 pm

au facut o alegere inspirat cei de la distributie cu perechea asta!
sau actorii au facut rolul perfect ,oricum a prins la public si povestea si interpretarea,jos palaria
mita baston
mita baston
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 12:20 pm

mita baston a scris:

vaaaai!! multumesc pentru poza kiss dupa ce vedem asa ceva "ce vor face" are milioane de variante in creierii mei 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 248946

Cu placere !! kiss
Cred ca va fi frumos . Are Engin un mod de a-si arata dragostea de te lasa fara suflare .
Sa o vedem pe Gullia ce face ... cupidon Norocoasa . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 2743637754

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 259a8g4
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de mita baston Vin 04 Mai 2012, 12:24 pm

victorelalove a scris:

Cu placere !! kiss
Cred ca va fi frumos . Are Engin un mod de a-si arata dragostea de te lasa fara suflare .
Sa o vedem pe Gullia ce face ... cupidon Norocoasa . 31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 2743637754

31.Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 6 259a8g4

daaa,de-aia era si mukko asa nevricoasa,de geloasa si invidioasa! cand te gandesti ca ea il are pe bietul rahmi...
mita baston
mita baston
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Vin 04 Mai 2012, 12:26 pm

mita baston a scris:

daaa,de-aia era si mukko asa nevricoasa,de geloasa si invidioasa! cand te gandesti ca ea il are pe bietul rahmi...
Da . Moare de invidie . Smile

Engin la inceput a fost considerat a fi o alegere neinspirata ... de catre fani . Ca nu este frumos ...si ca nu va atrage audienta . kiss
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 6 din 44 Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 25 ... 44  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum