Serialesitelenovelet
  53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
  53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

+7
Marieta57
iulianagl
gix
Mirela Maria
Admin_dea05
lica54
gabriela
11 participanți

Pagina 30 din 42 Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 42  Urmatorul

In jos

53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 Empty Re: 53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 10:20 pm

vreti interviul lui kenan cu traducere in engleza?

ps sa nu ma trimiteti pe pagina lui kenan ca nuuuu ma duc acolo singurica.
michiper68
michiper68
vip
vip

Data de inscriere : 14/09/2009
Varsta : 55
Localizare : bucuresti

Sus In jos

53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 Empty Re: 53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 10:20 pm

michiper68 a scris:vreti interviul lui kenan cu traducere in engleza?

ps sa nu ma trimiteti pe pagina lui kenan ca nuuuu ma duc acolo singurica.

Smile Smile Smile
pune-l aci . kiss
victorelalove
victorelalove

Data de inscriere : 31/03/2011
Varsta : 41

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 10:21 pm

victorelalove a scris:

Smile Smile Smile Smile :drunken:

Chiar ash fi vrut sa aud despre ce era vorba . Probabil ca era cu sparg cana galbena si iau un ciob . Spun : Ma iubesti nevasta ? Mai sunt sclav la poarta ta ? Daca nu ... vene-mi tai ...

si-apoi bineinteles ca faceau o hora . Bine ca nu s-a bagat si Kerim ... ca daca-shi falfaia mainile pe acolo , nu mai avea nimeni loc . Smile

sigur eul liric era tulburat de la coada canii galbene . si totul era un cantec de dragoste , nu erau instructiuni de spalat pe spate cu cana.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 10:21 pm

INTERVIEW IN HURRIET Pazar
by Addicted to Our Apollo on Wednesday, January 9, 2013 at 9:22pm ·

How is your life right now?

Generally I'm happy. We work a lot, but it's an excellent project. I understand how valuable life is, and I'm enjoying every minute.

The circle of intellectual people who didn't accept you has decreased, right? Many of them stated that they liked your work with Uğur Yücel.

You talk about variance. Don't I do worthily things that intellectual people can acknowledge? I wish brother Uğur would shoot a film like "Yazi Tura" and call me to play!

Besides your work, we see lots of articles in "trash press".

The "trashers" will always write without me doing something to provoke. I only talk to serious magazines that inform people. Being many years in this work, I'm full with the misinformance. I never say: "Ok I'll talk to you" to untrustworthy journalists. My challenge isn't existing in the press but learning more about my work. That's how I enjoy life.

How is an ordinary day on the set?

Unfortunately I can't play early in the morning. I like the night life. I'm a night owl who becomes a person in the day.

What do you do at nights?

I listen to music; go out to dinner and being with friends.

Are any of these friends stable?

Erkan Can, Olgun Şimşek, Uğur Yücel, the son of brother Uğur.

After many years of knowledge have you come to a conclusion of what's important?

Country, movies and politics. Leaving in Turkey without problems.

Music is important in your life.

When I wake up in the morning before I wash my face, I like listening to the music. I listen almost everything. I feel like I haven't eaten if I don't listen. The Eastern sounds interest me, Armenian, Hebrew and Syrian music also. All of them touch me. I used to listen to heavy metal but I started listening jazz and blues.

Yes, music gives life and starts your day. After?

I exercise before eating. After quitting smoking I feel good with myself. I don't regret it at all. When you quit smoking, your life changes. Afterwards I have my traditional Turkish breakfast. Parsley is necessary since I drink parsley juice every morning. It dispenses the toxins, it’s rich in vitamin D and impugns fluid retention. After breakfast I exercise. I love the sense of increased endorphin. Then I water my flowers. I love eating out. It pleases me to satisfy my palate.

Do you get easily hungry?

Yes. I have hypoglycemia and become another person when I'm hungry. I can't act. My brain doesn't work right. I tell people I'm sorry but I don't understand what I'm doing. I have my insulin because we eat whenever. I have this problem for years.

Does your moustache annoy you?

It doesn't annoy me, I got used to it. I’m shaving every morning so I take care of it and cut it too. It's difficult when I eat and if I'm not careful, food sticks there. It's not pleasant to have the smell of hair in your nose.

The moustache came back because of you. Before it was considered as obsolete.

It's all relative. For some it brings out something fatherly and for others a scumbag. I asked women in my environment their opinion and most of them said "It suits you".

Would you tell us your favourite habits?

When they are in season I like eating anchovies at Kahraman, in Roumeli. When they fish them up, I go to Pontos.

Where do you go when you want to get away? What calms you?

There's a seaside pace, with a forest in the back and refreshing air. You can ride a mountain bike or walk in the forest. The place has a history and lots of legends. I'm happy when I go there. The owners treat everyone as guests and not as customers.

Was there a period in your life that you felt unhappy, helpless and fragile?

When the money wasn't enough for college and my father told me to return to the village. I felt absolutely alone, that God had forgotten me, but he had other plans for me.

The happiest period in your life?

After the earthquake in 1999. I became wiser. The idea that at some point a respectively earthquake might occur made me think: "I must tell and show to my loved ones how much I love them". Since then I became more loving. After awhile my Ego acquired normal dimensions. I said: "if I continue like this I'll soon reach Nirvana". Three months later I fell in depression. That's how my happy period of awaking my ego closed.

Are you afraid it might happen again?

I fight it every day.

How important is money in your life?

Only as a means. I know that I must always have it. The members of my family are interested in money. I'm not the Economics Minister. Culture and Art interests me more.

Do you feel that women are interested in you because you're famous?

Their emotions aren't pure, of course. I try not to get carried away and look people in the eyes to understand. I'm very tired. Fame is an issue. After four months all the cast decided to go out after work to have fun. At 2:30 in the morning there were lots of people taking photos with their cell phones. It hurts that they were normal and not crazy. Sometimes I let them take photos from far away. I regret it and boil inside. Some aren't worth the attention so I turn my back. Since I became famous this is what happens.

Since then, you don't love "famous” Kenan?

No, it's not me. Many people come and tell me "We're from Anatolia too, brother". They want to take photos but don’t do it with love. They even made a fake facebook account with my name."We made an account for you" they said. "Leave me alone. I'm just a normal person" I answered.

Love? What do you say?

Love is experienced and consumed fastly. I hear people say "I'm in love with two" or I’ve never fallen so strongly in love as I did this summer". When a relationship starts with rush and enthusiasm ends quickly. I won't do that. People are egotistical. They don't give true value in emotions. It needs lots of work to keep a relationship.

Your work is more difficult than ours. Maybe that's the reason things are confusing inside you.

I leave it to God. Destiny, I say. I believe so I don’t lose my hope.

Do you say "someday the curtain will fall'?

Leaving is difficult for all. Before the curtain falls, we fall in love and get married. That's the way it should be, they say. We must be careful of what we say. Gandhi had said: "Be careful of what you say. First think. Be sure for your thoughts and listen to your feelings. Give importance to your feelings, they determine your behavior. Your behavior determines your habits. Your habits determine your values. Be sure for your values, they determine your character. Be sure for your character it determines your fate". Dangerous things happen for freedom and individuality. We must think before doing. The way love is today I don't think it suits its definition.

What about children? Would you have children without being in love?

I can't answer that. My parents would always be together even if they didn't have children.

Lately you have approached fashion again.

KIP made me revaluate good clothing and leave aside the casual. Ten years ago I didn't care what I wore to events."I'll wear a simple sweater" I'd say. Now I want to be well dressed, with bow tie and tuxedo like going to the Oscars. I started watching a little more these things.

-Turkey is becoming even more conservative. Would you accept in the future a new Said Nursi and a new Yunus Emre?

Yes, in a potential scenario. Fortunately I'm a Muslim like them. God accepts faithful people, but sinners, too.

Ultima editare efectuata de catre michiper68 in Mier 09 Ian 2013, 10:31 pm, editata de 1 ori
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 10:22 pm

intai citesc partile despre femei. am si eu curiozitati.

michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 10:23 pm

michiper68 a scris:intai citesc partile despre femei. am si eu curiozitati.

Smile Smile Smile Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 10:23 pm

mamă ce papagal are Mukka , ce rapid a uitat cum filtra ea cu toţi masculii
ce nopţi banale are d-nul
DENISA
DENISA

Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 10:25 pm

DENISA a scris:mamă ce papagal are Mukka , ce rapid a uitat cum filtra ea cu toţi masculii
ce nopţi banale are d-nul

Da. Mukka este raul intruchipat . Stai sa o vezi cu contractiile . O prefacuta si jumate . Vrea sa stoe ea tot ce se-ntampla .   53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 2743637754
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 10:55 pm

la ăştia Bursa se ţine în cimitir iar Mustafa e broker de morminte ,

Libidinos om e Mustafa
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 10:56 pm

DENISA a scris: la ăştia Bursa se ţine în cimitir iar Mustafa e broker de morminte ,

Libidinos om e Mustafa
DAAA. FACE TRANZACTII BURSIERE CU MORTZII.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 10:58 pm

tatăl lui Vural cum moare ???

Fraieră e Hancer , cât de curând i se va vedea burtica , atunci cum îi va motiva călăului Mustafa luarea de proporţii ???

părinţii lui oare nu se întreabă de unde are el un amărât de pescar bani să joace la bursă?

Ultima editare efectuata de catre DENISA in Mier 09 Ian 2013, 10:59 pm, editata de 1 ori
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 10:58 pm

m-am afundat in interviul cu kenan. deci are diabet si mananca des, daca nu mananca nu se concentreaza. mananca langa plantele lui, pe balcon probabil sau in sera. isi uda florile si asculta jazz inainte sa-si fiarba oul de dimineata. ii place in sezonul de peste sa manance din ala. nu e activ dimineata , mai spre seara isi revine. si se spala pe fatza, pe dinti si pe ...nu spune exact daca-si shamponeaza alte zone, dar mustatza o ingrijeste.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 11:00 pm

dimineaţa se reface după " nopţile banale "
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 11:00 pm

DENISA a scris:tatăl lui Vural cum moare ???

Intrebare intrebatoare . Nici eu nu mai stiu . Se sinucide si el . Turaner stiu ca o face sigur . kiss
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 11:00 pm

DENISA a scris:tatăl lui Vural cum moare ???

Fraieră e Hancer , cât de curând i se va vedea burtica , atunci cum îi va motiva călăului Mustafa luarea de proporţii ???

accident de mashina. in drum spre izmir cred. scapa leman care il acuza pe yasaran. hacer nu a pastrat copilul. o reinsamanteaza in perioada asta de iubire maxima. de fapt mustafa l-a ajutat pe sami sa aiba si el copil ca avea dsami hernie de disc si nu facea efort.a apelat sami la un prieten, mustafa masculul alfa.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 11:04 pm

michiper68 a scris:mustafa masculul alfa.

ala este masculul alpha ? S-a dus pe apa sambetei omenirea . affraid confused
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 11:04 pm

DENISA a scris: dimineaţa se reface după " nopţile banale "

de aia e singur. minora aia modela nu a stat pana-si fierbea el ouale de dimineata si asculta jazz si se spala pe dinti, apoi filma, apoi iar manca si seara spre noaptea tarziu ii venea lui chefu de anchoaua domnishoarei...
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 11:05 pm

dar Leman ce face ???? ştiu că la un momendat o luase pe arătură.

Mustafa e taur comunal .
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 11:07 pm

DENISA a scris:

Mustafa e taur comunal .

Cel mai potent . Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 11:11 pm

PE LEMAN O INTERNEAZA LA OBOSITI. SI TANTI PERIHAN SE SUPARA PE RESHAT SI-L ACUZA CA A DAT ORDIN SA-I IZBEASCA POMUL PE SEMSI SI LEMAN .
din ce-mi aduc eu aminte semsi la un moment dat zice ca dava vural a murit el nu mai are nimic de pierdut si oricum vural ar fi vrut sa spuna adevarul. cumva e..voi l-ati obligat sa declare tampenii, el ar fi zis adevarul, era mai bine daca era inchis decat mort. si-i ameninta ca spune tot la proces.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 11:13 pm

michiper68 a scris: si-i ameninta ca spune tot la proces.
Da. Asha se pare ...
Bine ca i-a omorat pe toti .

53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 535972_461996213862831_60016712_n
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mier 09 Ian 2013, 11:16 pm

Noapte buna !!! kiss

53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 248701_110599452449720_100752433_n
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 11:18 pm

Somn uşor VIC !!!

Vural îl putea chema la el pe Erdogan
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de michiper68 Mier 09 Ian 2013, 11:20 pm

victorelalove a scris:Noapte buna !!! kiss

53. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 30 248701_110599452449720_100752433_n

poza asta e cu dincolo de noriiiiiii. e lumea lui.
michiper68
michiper68
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mier 09 Ian 2013, 11:23 pm

oare nu s-o fi plictisind să stea doar în casă , după draperii ?
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 30 din 42 Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 42  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum