Serialesitelenovelet
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

9. Gonulcelen-Inimă furată

+17
vali1cluj
iulia1965
vivi
tiberici
axxa246
elena50
florina1989
Hatice2J
clio 24
iulia80
DENISA
narcisa
iulianagl
alitheea
anuta1971
pissycutz
mihaela99
21 participanți

Pagina 12 din 44 Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 28 ... 44  Urmatorul

In jos

9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 Empty Re: 9. Gonulcelen-Inimă furată

Mesaj Scris de narcisa Vin 21 Mai 2010, 11:50 pm

noapte bună fetelor, vă aștept mâine la discuții
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia1965 Vin 21 Mai 2010, 11:57 pm

Acum e Tuba pe Cine 5...
http://www.cine5.com.tr/tr/live.htm
iulia1965
iulia1965
vip
vip

Data de inscriere : 01/12/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia1965 Sam 22 Mai 2010, 12:06 am

anuta1971 a scris:
mihaela99 a scris:fetelor ARZU zice ca a inceput filmulllllllllllllllll,
ana unde esti ??????????????????

buna seara.. am adormit Mihaela.. acum m-am trezit furioasa pe barbatu meu ca nu m-a trezit..la care el.."da unde te duci femeie .. pierzi vreun tren.. daca ii batea Stefan bine pe turci acum nu mai erau in casa la mine... Smile Smile Smile
Barbatu-meu il tot invoca pe Toma Alimos... Smile Smile
Cica ala,cand dadea o data cu sabia...taia o suta de turci !! stupid
iulia1965
iulia1965
vip
vip

Data de inscriere : 01/12/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de vali1cluj Sam 22 Mai 2010, 12:14 am

buna seara!
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 5674 ce pacat ca nu e un episod in fiecare zi.... mi se pare asa de mult pana vinerea viitoare!! 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 910884 noapte buna!
vali1cluj
vali1cluj
vip
vip

Data de inscriere : 29/10/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 22 Mai 2010, 12:18 am

vali1cluj a scris:buna seara!
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 5674 ce pacat ca nu e un episod in fiecare zi.... mi se pare asa de mult pana vinerea viitoare!! 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 910884 noapte buna!
noapte buna draga mea , frumos episod , dar ce urmeaza...
alitheea
alitheea
vip
vip

Data de inscriere : 13/01/2010
Varsta : 54
Localizare : TIMISOARA

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 22 Mai 2010, 12:32 am

EPISODE 12 PART 1 (ARZU)
https://www.youtube.com/watch?v=spra9Xl1hxs

Murat: you both act as if you were born in HIDIRELLEZ. You are both successfull at this jumping thing.
Levent: why don’t you jump too? Try it.. now you have chance to have fun without loosing yourself.
Murat: levent. Enough.
Levent: this is what I have been trying to tell you. It is really hard see. You are trying to be yourself and at the same time trying to do something new. Of course you cannot jump.
Murat: are you sure?
Levent: I am as sure as I am sure of my own name.

Murat: don’t be so sure.
Levent: have you ever jumped over a fire before? Of course not..
Nazar: there is a first to everything eh Teacher?
Levent: I cannot believe my eyes.
Murat: thank you..

Cihan: hello everyone.. ok listen up. I am playing this song for Hasret who has opened the ceremony by jumping over the fire.
Balçiçek: oh play some of the song for nazar too.. she managed to make the teacher jump over the fire.
Burhan: oh just listen and pretend the whole song is for you.

Nazar: So it was my fate to jump over the fire with your teacher.
Hasret: yeah if you grab his arm he will jump.
Nazar: I did not grab his arm.
Hasret: as if I did not notice. Couldn’t you find someone else to jump with?
Nazar: I could not find anyone else because the person I wanted to jump with jumped with someone else.
Balçiçek: you tell her girl..
Gülnaz: shut up!
Nazar: why are you so stressed about this?
Nakiye: are they arguing?
Hasret: you do not even know how to speak to a teacher. And you jump over the fire with him..

Nazar: who do you think you are? When did you become so decent.
Hasret: you look at yourself first. You forgot where you came from?
Nazar: we all came from the same place!!
Balçiçek: see she shut you up!!
Gülnaz: oh she is such a lousy girl..
Kadriye: gülnaz nevermind.. leave her..
Gülnaz: she needs a lesson.

Levent: she gave up.. she is not like how she used to be.
Murat: she is still what she is.. but did you not see how she refrained herself and controlled her feelings?
Levent: so you are saying she is herself but she found a way to live outside her own surroundings?
Murat: not exactly but she will adapt very soon.

Ethem and nesrin have dinner and nesrin tells ethem to go..

Bekir: what did you wish for?
Kadr: always the same thing. Happiness for cihan.
Bekir: they have grown up. Every year they jump over the fire and nothing..
Kadr: they need to get married.
Bekir: look lets go and ask burhan for his blessing. Lets make a wedding for 3 days and nights.
Kadr: oh thank you..

Murat: what are you doing here?
Hasret: just sitting.
Murat: It looks like you are beating someone up
Hasret: who me? Who should I beat up?
Murat: I don’t know people in your mind. You are angry.. you are debating why they acted the way they acted.
Hasret: Is it so obvious?
Murat: yes. Its called body language. It gives you away just like you are speaking.
For example if someone looked at me they would say. Look at the man he is having so much fun.
Hasret: well are you having fun?
Murat: of course. I never had jumped over a fire before. Especially not with a beautiful girl. It was a first..
Hasret: do you know what it means then?
Murat: the basics of jumping over the fire.
Hasret: whoever you jump with it means your heart is set on that person. You will be telling everyone, we are a suitable couple. This is what it means.
Murat: I did not know that.
Hasret: see now you learned.
Murat: so this is why you jumped with cihan then.. so who’s heart is set on you? Yours? Or his?
Hasret: we are from the same neighbourhood. It does not count. We have been jumping over the fire for the last 15 years.
Murat: well the things you just said clash with each other you know that don’t you?

Burhan: the fire is about to go off. I will pick up a few sticks and twigs. Do a good deed.
Gülnaz: no I will do it. Or kadir can. Kadir!
Burhan: I will do it.
Gülnaz: so you are going with your violin??
(nakiye goes after burhan)

Kadir explains he went back to school to enter a music competition but his keyboard does not work.

His step father hears this. Berrin hears about the school too.

Ethem puts on a song instead of going and he persuades her so he can stay over...

Berrin asks nazar about the school. Balçiçek says you will talk about it tomorrow. Let me sing.
Bekir and kadriye talk about nazar and they want to help her.

Cihan: we will sing and play all night long until the morning.

Murat: until the morning blink what? Are we going to stay here till the morning?
Hasret: don’t you want to see if your wish will come true or not?
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Sam 22 Mai 2010, 12:34 am

Dacă nu a luat nimeni partea 1 o iau eu
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 22 Mai 2010, 12:35 am

narcisa a scris:Dacă nu a luat nimeni partea 1 o iau eu
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 155520
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia80 Sam 22 Mai 2010, 12:39 am

dragelor..buna seara..
am revenit si eu acasa..
am sa vad maine de acum episodul..ce s-a intamplat? ce am pierdut?

9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 517793 fetelor!
iulia80
iulia80
vip
vip

Data de inscriere : 11/10/2009
Varsta : 44
Localizare : iasi

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Sam 22 Mai 2010, 1:36 am

Partea 1 este la traduceri
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia80 Sam 22 Mai 2010, 9:46 am

buna dimineata dragelor!
imi pare rau ca nu am fost aseara..am sa incerc sa vad repede azi episodul..pt ca am musafiri azi, si deseara am si un botez cu o cumetrie..asa ca azi sunt in trecere..
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 517793 dragelor!
sa aveti o sambata cat mai linistita!
iulia80
iulia80
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de vali1cluj Sam 22 Mai 2010, 10:19 am

Buna dimineata!
Sa aveti o sambata frumoasa! 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 Icon_flower 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 155520
vali1cluj
vali1cluj
vip
vip

Data de inscriere : 29/10/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia80 Sam 22 Mai 2010, 10:21 am

vali1cluj a scris:Buna dimineata!
Sa aveti o sambata frumoasa! 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 Icon_flower 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 155520
buna dimineata vali! kiss
buna dimineata anuta!
iulia80
iulia80
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Sam 22 Mai 2010, 10:29 am

Bună dimineața Iulia. Distracție plăcută astăzi

Bună dimineața Vali

Dacă nu a luat nimeni partea 2 încep eu
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia80 Sam 22 Mai 2010, 10:35 am

narcisa a scris:Bună dimineața Iulia. Distracție plăcută astăzi

Bună dimineața Vali
buna narcisa..tocmai am terminat de vazut episodul la pe repede inainte..
mi-a placut cu exceptia prostioarei ei..unde nu inteleg de ce scenaristii continua sa faca din ea-hasret o needucata..sunt sigura ca de atata timp cat sta in casa ea ar fi trebuit sa stie ca nu are voie sa isi bage nasul in lucrurile mamei lui..si faza cu reparatul tabloului.putin cam trasa de par.....si nu inteleg unde au disparut lectiile de canto..adika tiganta pregatita de donsoara behaitoare..marea vedeta ..e mai constincioasa ca hasret!
parerea mea fetelor..nu va suparati pe mine!
iulia80
iulia80
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 22 Mai 2010, 11:39 am

Buna ziua Doamnelor... buna Narcisa.. buna iulia...9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 517793

Impresii asupra episodului de aseara.. le scriu acum cand nu am citit nici o parere a altcuiva pentru ca apoi mi se face un ghiveci in minte si nu mai stiu care e parerea mea si care e imprumutata din bantuielile mele pe forumuri….
Mi-a placut mult scena de la malul lacului in care Hasret a spus acea poveste superba despre tzigani.. mi-a placut ca in acele momente i s-a schimbat vocea.. a devenit o voce cultivata lipsita de obraznicia caracteristica etniei.. gesturile i s-au schimbat au devenit expresive si sunt sigura ca Murat a intrezarit-o atunci pe acea Hasret transformata (asa cum viseaza el sa fie Hasret). Intrebarea este unde se va incadra aceasta Hasret transformata ? in lumea tziganilor ?.. nu mai face parte din ea nu mai reactioneaza ca ei… in lumea lui Murat ?.. greu va fi acceptata…si acum ca sa fiu romantica as spune ca ea face parte din inima lui Murat.. acolo va fi acceptata sigur.. dar cand ? sper ca nu prea tarziu.. am simtit un nod in gat cand Nesrin a certat-o si nu i-a mai dat voie nici sa mai intre in camera in care ea picteaza.. stricarea tabloului a fost motivul pentru a-i plati Hasretei alte polite (aceea a plecarii lui Murat de acasa.. a faptului ca nu i-a reusit srategia cu rochia)... probabil cand am sa citesc traducerea dialogurilor am sa inteleg si reactia Saimei.
Revenind la scena de la malul lacului de comentat ar fi mimica fetei lui Levent.. se uita mirat de ceea ce descoperea, jenat de faptul ca ii place prea mult, si gelos ca ochii aceia superbi cautau aprobarea altcuiva decat a lui… Nici el nu stie cand prin felul ei sincer de a fi Hasret i-a furat inima (poate titlul filmului ar fi trebuit sa fie inimi furate).. aceeasi privire o are la scena din biroul lui Levent cand probabil ii povesteste ceva despre copilaria lui despre acel soldatel de plumb.. pe care apoi il gaseste in magazinul unde il duce Hasret.. e ca o intoarcere la copilarie… ca o intoarcere a omului matur (cu suflet pervertit de experientele vietii) la omul tanar nemarcat de viata cu suflet sincer si increzator… Asta cred ca l-a cucerit pe Levent.. aspectul ei fizic frumusetea i-o stie de la inceput.. sufletul abia acum i-l descopera..Sincera sa fiu nu as fi vrut ca prietenia dintre Levent si Murat sa fie alterata de Hasret, chiar daca ea nu are nici o vina.. as fi vrut sa vad o prietenie frumoasa intre ei gen Demir-Kerim dar se pare ca intentia scenaristilor este alta...cred ca daca la un moment dat Murat gelos ar renunta sa o mai pregateasca pe Hasret, Levent nu ar ezita sa continue munca lui Murat. Referitor la acest triungi interesanta este si scena din promo-ul episodului 13 in care Hasret plange in bratele lui Levent reactia acestuia de a o mangaia si de a-i mirosi parul.. imi vine acum in minte o explicatie deloc romantica a iubirii pe care am citit-o mai demult cum ca iubirea dintre doua persoane are de fapt la baza mirosul.. fiecare persoana in prezenta celui pe il place emite feromoni daca mirosurile sunt compatibile existand atractie pot evolua sentimentele. Murat are aceeasi reactie rigida.. as vrea sa vad o izbucnire a sentimentelor.. prea este interiorizat.. poate din cauza experientei cu Selin dar ar fi cazul sa treaca rampa.. poate in episodul urmator.. abia astept. Ceva o sa se intample daca e sa analizam secventa din promo cand Murat ii spune ceva Nesrinei si apoi pleaca. spun asta judecand dupa reactia ei.. oare ii spune ca are sentimente pentru Hasret? Sau ca daca nu o accepta pe Hasret o sa plece din nou de acasa? Deci in episodul 13 o sa vedem un Murat gelos pe Levent.. un Cihan gelos si pe Murat si pe Levent si nu in ultimul rand un Cobretin gelos.. poate mai comentam dupa ce apare traducerea dialogurilor.. atunci sigur o sa-mi mai schimb din pareri..
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Data de inscriere : 27/09/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 22 Mai 2010, 11:46 am

eu azi am toata ziua treaba la calculator.. asa ca sunt cu un ochi si pe aici.. 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 517793
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 22 Mai 2010, 12:02 pm

iulia80 a scris:
narcisa a scris:Bună dimineața Iulia. Distracție plăcută astăzi

Bună dimineața Vali
buna narcisa..tocmai am terminat de vazut episodul la pe repede inainte..
mi-a placut cu exceptia prostioarei ei..unde nu inteleg de ce scenaristii continua sa faca din ea-hasret o needucata..sunt sigura ca de atata timp cat sta in casa ea ar fi trebuit sa stie ca nu are voie sa isi bage nasul in lucrurile mamei lui..si faza cu reparatul tabloului.putin cam trasa de par.....si nu inteleg unde au disparut lectiile de canto..adika tiganta pregatita de donsoara behaitoare..marea vedeta ..e mai constincioasa ca hasret!
parerea mea fetelor..nu va suparati pe mine!

cum sa ne suparam iulia?.. e parerea ta si o respectam kiss kiss distractie placuta deseara kiss kiss daca esti acasa inseamna ca esti bine cu sanatatea?
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulia80 Sam 22 Mai 2010, 12:05 pm

anuta draga..mi-a placut ce ai spus... eu inca nu am cetit traducerea..si dupa cum am scris mai sus...am vazut episodul rapid dimineata..trecand peste scene din entie!
as sa stepttoata traducerea ca sa inteleg ceva din episodul de aseara1
oricum..am sa ma repet...observ sa evolutia profesioanala a lui hasret s-a oprit..pe ea o intereseaza mai mult de selin..si nici chiar cand a vazut ca murat o asista pe tigancusa aceea blonda la cantat..desi este geloaza..nu am vazut o schimbare in dorinta ei de a invata mai mult!
sper sa nu va suparati pe mine!
9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 517793
multumesc anuta draga..dar inca bolesc din pacate..sper pe sapt viitoare sa fie mai bine..
kiss
iulia80
iulia80
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 22 Mai 2010, 12:15 pm

sa dea Dumnezeu sa fie bine.. ai grija de tine.. 9.  Gonulcelen-Inimă  furată - Pagina 12 517793
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Sam 22 Mai 2010, 12:41 pm

bună dimineața dragelor, nu mai știu dacă am spus că am pus partea a 2 la traduceri

Anuța mi-a plăcut mult comentariul tău, vreau să spun că pe mine m-a impresionat mult felul în care levent o strânge în brațe pe Hasret și expersia de pe figura lui când închide ochii (oare le ce se gândește). Chiar dacă nu prea îmi place personajul actorul joacă foarte bine. Vreau să se îndrăgostească de Hasret ca o pedeapsă că nu o crede potrivită pentru Murat (oare crede că pentru el e potrivită) și poate în felul acesta, speriat că o va pierde, va reacționa și Murat.
Episodul mi-a plăcut, sunt sigură că întotdeauna îmi va plăcea orice episod, chiar dacă sunt și minusuri, îmi sunt prea dragi actorii ca să pot spune ceva rău despre film.
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Sam 22 Mai 2010, 12:43 pm

iulia80 a scris:.dar inca bolesc din pacate..sper pe sapt viitoare sa fie mai bine..
kiss

Multă sănătate Iulia, îmi pare rău să aud că ești bolnavă
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 22 Mai 2010, 12:47 pm

21/05/2010

HEDEF KITLE TOTAL

S NO PROGRAM ADI KANAL SURE (R) AMR % SHR %

1 HANIMIN CIFTLIGI KAND 1:29:48 14,85% 36,73%
2 GONULCELEN ATV 1:34:22 7,87% 19,65%
3 HANIMIN CIFTLIGI (OZET) KAND 0:40:24 6,79% 19,76%

HEDEF KITLE A/B

S NO PROGRAM ADI KANAL SURE (R) AMR % SHR % .

1 HANIMIN CIFTLIGI KAND 1:29:48 15,19% 39,50%
2 GONULCELEN ATV 1:34:22 7,08% 18,74%
3 HANIMIN CIFTLIGI (OZET) KAND 0:40:24 6,88% 22,05

Ultima editare efectuata de catre anuta1971 in Sam 22 Mai 2010, 12:53 pm, editata de 5 ori
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 22 Mai 2010, 12:48 pm

buna dimineata zanutelor (aualeu e pranzul nu dimineata ) kiss kiss kiss
EPISODE 12 PART 2
https://www.youtube.com/watch?v=Ht89uO9pHHw

Berrin: of course everyone would want to see if their wish came true. 3 apples fell from the sky and one should fall on my head. Everyone would want that.
Bekir: sorry I am disrupting the conversation but I need to go PEE 

Levent: I think you mixed up the fairy tales. I do not see 3 magical apples here.
Berrin: oh come on levent. Every story has 3 magical apples.
Balçiçek: here we wait for the wind.
Hasret: when the wind blows in the morning it means your wishes will be accepted.
Murat: oh great our future depends on the wind (FUTURE :caným)
Cihan: oh I guess you do not have a wish and thats why you are frustrated and you want to go home.
Hasret: I think so too. If it was an important wish you would not think of going back home.

Gülnaz: dad isn’t around.. lets go look for him.
Cihan: I will come with you.
Gülnaz: no you stay.. Murat sir, we will be back in a minute.. we have to go check our dad.
Berrin: does he always gets lost?
Gülnaz: yeah yeah he gets lost.. god give me strength.

Levent: so are we going?
Murat: Apparently not! 

Levent: If you jump over the fire with such ardour then you will wait for the wind won’t you.

Burhan: and then we got separated with nazlican.. but our hearts were together. Her father gave her away to someone else.. and years later we saw each other in Eminonu, she had 2 kids.
Nakiye: aww...

Gülnaz: DAAD!!! DAD!! You have not picked up twigs and have done no good deeds..

Burhan: ok ok.. I will get twigs. Whats the hurry? I was just telling a story about HIDIRELLEZ to Ms. Nakiye and I forgot..

Cihan: yeah if you started right from the beginning it would take so long.
Nakiye: You will tell me from the beginning right?
Gülnaz: oh come on. He already told you the tory.
Nakiye: but not from the beginning.
Hasret: come on dad, come on!!

Saime snoops around in Murat’s room. Finds a note in the box...

Selin: I found myself there.. In Shakespeare’s sonnet’s , and in Romeo and Juliet especially..

Selin: For a lover every DEATH is to be reunited as long as your death comes by the hands of your lover..

Levent: where are you going?
Murat: near the lake to find the HIZIR.
Levent: so my conversation is boring you want to listen to a story from the HIZIR.
Wait up I am coming with you.

Hasret: hey.. shall I tell you a story? And its about the stars.

Murat&levent: ok tell us.
Hasret: this story happened a very very very long time ago. Even the world is not created.
Levent: Oh no... everything was gas and then the big bang theory....

Hasret: God created people first.
Levent: yes it says so in the books. 
Hasret: and then he said I need to give these people a place to live. So he created the world.
Murat: but sometimes the sequence is different right? Some say the world was created first.
Hasret: and then the time came when god gave the places in earth for the people to live. There were 72 different people from different countries. It is not easy everyone went into a queue. They were all waiting. God shared out the places. Everyone who took their place went. And then our ancestors came.. our great great great great grandfathers. They went near god and they said please give us a place to live too.

Levent&Murat: so?
Hasret: so god looked at our ancestors. And said you are too late. I gave all the places to the other people.
Levent: the devil takes the hindmost you mean..
Hasret: so he asked why didn’t you come before? Where were you?
So our ancestors said. The stars were so beautiful we were singing and dancing under the stars and we could not get enough.
Murat: just like your kind.
Hasret: but god liked their answer because it was the truth.
He said its good you did no lie.. so our ancestors asked what will happen to us? Will we never have a place to live?
So god said to our ancestors...

Levent: what did he say?

Hasret: he said. There is a place which I had kept for myself in the world. And I will give that place to you.

Murat: so he gave his own place huh?
Hasret: yes.. can you imagine the HEAVEN in earth.. he gives it to the gypsies.
But our ancestors asked.. where is it? Where is this place?
God said well I will not tell you. You will travel around the world to find that place. Because you were late this is your punishment.

Levent: the prize and punishment together in one package.
Hasret: so our ancestors have been looking around. Travelling all over the world ever since. Yes they searched while singing and dancing but they were always under the STARS...Until they find that place... they will keep searching..
So we are their children.. we still not have found our place in this world.. :sorry

Murat: But it does not belong to anyone else but you. The Heaven in the world has been saved up for you. Only for you.. ( I love the way he tries to make her happy when she is sad :caným )

Hasret: so? Did you like my story?
Levent: It was fabulous.

Hasret: I think you should get back too otherwise you will freeze your tooshies off.

Levent: she is right.. I mean we will freeze our tooshies off.
Murat: tooshie?
Levent: yes we will freeze our butt of..

Everyone is sleeping except hasret & murat waiting for the wind..

Hasret:the wind.. the wind is blowing..!!!!

Levent: so will our wishes come true?
Hasret: If you wished it from the bottom of your heart yes..
Levent: yuppiiiieee.

Gülnaz: you are so lucky Mr.Murat your wishes will come true.
Murat: I need some time for me to see if my wish will come true..
Hasret: I need time too. Is your wish about your job?
Murat: maybe..
Hasret: Or something else?, health, peace, or maybe LOVE?
Murat: shall I tell you my wish?
Hasret: No don’t tell me or it will not be accepted. Tell me when your wish comes true.
Was your wish something that is far fetched?
Murat: actually it might happen easily..but if we leave it up to the HIZIR maybe it will not come true.
Shall we go home and study??

Hasret: sister I am going.. dad bye
Murat: see you mr. Burhan
Nakiye: bye..

Cobra: hello everyone..
Balçiçek: welcome.. how was your tour??
Bekir: did this wind blow you over here?
Cobra: I looked and the neighbourhood was nearly deserted. They told me you were here so I came.
Gülnaz: you could not endure it anymore huh?

Nesrin: Is murat awake?
Saime: they have not returned.
Nesrin: they spent the whole night out?? So no one came at night.
Saime: no and no one saw Mr. Ethem don’t worry.
Nesrin: I want this business to be discreet for a little while. Ok?
Saime: of course I will not tell anyone anything.
Nesrin: thanks I will get dressed.

Cihan: oh Cobra the truck is so uncomfortable.. you will take us in your car right?
Balçiçek: of course he will.
Gülnaz: why don’t you go to the truck balçiçek..
Balçiçek: oh who is that??
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 22 Mai 2010, 12:48 pm

EPISODE 12 PART 3
https://www.youtube.com/watch?v=zO2hQPY_bs0

Balçiçek: Isn’t that sevda? What the hell is she doing here?
Cihan: why was she in Istanbul?
Cobra: I found her in Izmir and we well we travelled together.
Balçiçek: I see..

Cihan: Gülnaz.. come on there is space.
Gülnaz: there is space for you guys but not for me anymore.
Cihan: we came here for fun and you had to go and do something absurd!
Cobra: everything is absurd..
Cihan: I am not going in your car either.. I will go in the truck.
Balçiçek: I will go with you guys cobra and we can chat on the way.

Bekir and kadriye tell cihan they will have cihan in the house too. Because they do not want her to stay on the streets anymore. And cihan says fine by me.
Nazar accepts too. Kadir is jealous.
Berrin takes nazar in their car.

Ethem: I had not slept in such peace for a very long time.
Nesrin: me neither.
Ethem: lets forget about the past.
Nesrin: I cannot forgive you and trust you so quickly. You will have to pass lots of tests for me to trust you again.
Ethem: so I will have a Spanish inquisition?
Nesrin: lets say a trial period.

Nakiye: Oh we were so tired and the tea will be very good. Thank you saime..
Murat: how was your night mom?
Nesrin: oh I just read and went to bed early.
Hasret: maybe you had visitors?
Nesrin: visitors? What visitors?
Hasret: maybe the HIZIR came to help you.
Nesrin: of course HIZIR did not come, he is just like SANTA CLAUS you know.. he does not exist.
Nakiye: something has changed about you though?
Nesrin: like what?
Nakiye: like your face, the way you talk? You look refreshed..
Nesrin: weren’t you called until the morning?
Murat: yes we were a bit cold.
Nesrin: I really cannot understand such stuff and ideas?
Hasret: I can explain it to you.
Nesrin: no thanks..
Nakiye: I will go to the kitchen.

Berrin enrolled nazar to school.
Kadir’s step dad gives him a keyboard.

Murat: ouch..
Hasret: oh you must be stiff cause you were cold. And you are not used to staying out.
Murat: so weren’t you cold?
Hasret: well for the first time in my life I was a bit cold actually. Either the weather was really cold Or I became puny and weak because I have been staying here so long. Look I can massage your back.. my hands are strong. I used to massage my dad.

Murat: no no thanks.. I will have a hot shower instead.
Hasret: aren’t we going to study?
Murat: me no. But you yes..
Hasret: on my own?
Murat: I have stuff to do upstairs and aslý is going to come.. why don’t you write down your story? It was very beautiful. And you recited to us beautifully too?
Hasret: REALLY?
Murat: yes.. you should write it down and lets see it in writing.. maybe in the future you might write lyrics to songs?

Bekir and kadriye think they should send cihan to hasret’s house all the time finding silly reasons so they can see each other more..

Cihan barges in on them..

Murat: ASLI. Can you send the SUFI music file to the hard disk... we will use it next year.
Aslý: Mr. Murat there is a file from the sponsor in the recycle bin.. It has been read and sent here. See the sponsor sent us a mail actually.

Murat remembers saime fiddling with his computer.

Murat: aslý I might have deleted that mail by mistake. Anyway its all sorted out with Mr. Salih..

Aslý: we are going to be late to the lesson.
Kadriye gives fig jam to cihan to take to Hasret..
Cihan says it is so silly why should I take it all that way?

Nakiye: we all made wishes. Threw stones in a bowl. The stones were poured into the lake and then it was morning..
Nesrin: one minute nakiye.. my phone is ringing..
Murat: Mrs. Saime I want to ask you a question.. the other day when you used my computer is it possible you might have erased a file or something by mistake?
Saime: No I don’t think so. I just looked at the internet..
Murat: I had a file deleted thats why I asked.
Anyway I am off to school.

Hasret: “ I said you will find someone else.” She is writing..
Nesrin: Hasret what are you doing?
Hasret: writing?
Nesrin: No I mean what is that on your head?
Hasret: well I made a hat because of the sun..
Nesrin: oh take it off.. someone might see you like that. Here wear this. Good day.
Hasret: well they all have the same effect. They both prevent the sun??

Murat: Hasret what are you doing?
Hasret: I am writing a song.
Murat: I told you to write the story.
Hasret: but you said you might end up writing songs..
Murat: I said in the future.. many many years later. Not 5 minutes later.
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos