Serialesitelenovelet
7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

+7
pufy2010
axxa246
michiper68
vivi
lica54
victorelalove
DENISA
11 participanți

Pagina 29 din 44 Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Urmatorul

In jos

7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 Empty Re: 7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 10:56 pm

DENISA a scris:urât este frate Mustafa , pare foarte înbătrânit , câţi ani o avea oare ??

Este nascut in acelasi an ca si Engin ...1981 .
Are Mustafa ... gene mai "prostute" ... Smile Smile Smile
victorelalove
victorelalove

Data de inscriere : 31/03/2011
Varsta : 41
Localizare : bucuresti

Sus In jos

7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 Empty Re: 7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:00 pm

doar 30 ??? eu îl credeam mai mare , are trecere la Beren pare aproape de vârsta senectuţii Smile Smile Smile
DENISA
DENISA

Data de inscriere : 14/09/2009
Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:04 pm

Dar il vazui in clipul postat de tine mai sus(pe Mustafa). era singur intr-un restaurant si iesisa sa "ceteasca" un roman ... Acasa nu cred ca avea lumina . Smile Smile Smile
Iar lui Erdogan ii spusera Engin Ozturk ... cat de cunoscuti sunt !!!!!! stupid stupid stupid Ii incurca reporterii vaide ei ... Smile Smile Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:07 pm

nu Vic acasă nu îl puteau paparazza ziariştii şi apoi vrea să arate publicului că e un tip citit

7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 319156_290878647590057_244567358887853_1225517_528759402_n
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:11 pm

DENISA a scris: ... apoi vrea să arate publicului că e un tip citit
Toatal aiurea ... In sfarsit , bine ca este cultivat .

Vad ca fanii spun ca sunt doua momente intre Fg si Kerim ...acolo cand vrea sa o sarute este "beut" si cred ca primeste palma "cuvenita" ... sad sad sad sad Iar apoi ...este in camera ei ( sta pe patul Fatmagulei ... doamne nu credeam ca am sa cetesc asa ceva) si se duce sa-i ceara iertare . Cred ca il va astepta cu vreo tigaie ...ceva . stupid stupid stupid
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:15 pm

întrebare întrebătoare

DO YOU THINK FG WILL BE UNDERSTANDING WITH
KERIM AFTER KISSING HER OR TRYING TO KISS HER AGAINST HER WILL? WHAT WLL BE HER REACTION IN YOUR OPINION ?

At first I thought that she would kiss him back because the first time she insisted she wasn't sure for her feelings but now she is in love and she knows it, but now I think that she will slap him, as the tips say, because he is being a little bit pushy (in her opinion), in my opinion FG should have already been pregnant

If FGSN had been a Latino dizi, she would have already been pregnant as you said and by now having 2 kids jajaja

I know, I used to watch a lot of them but now I think that they are "too much" :P I prefer pure love stories like Kerim & FG's ♥ ♥ ♥

I read somewhere that she will tell him "this is not the kerim I love".. Finally she will tell him that she loves him!!

I think she will regret on slapping the person who loved her, and supported her... she will feel remorse, and for sure she will understand Kerim, and this time she will support him as his loving wife for a dear loving husband ... like fairy tales " LIVE IN HAPPINESS EVER AFTER" hahahahahah.. Insha'allah hahahahah

As before , FG may not talk to Kerim ... As the writers like to complicate things however she is in love... and may understand that afterwards and may stand by him through the hard and tough times just like he did. Although Like her rape it was forced and this may give her the impretion that he may try to force her to do other things in the future , (just like he's trying to make her kiss him) this may make her feel uneasy and unsure at the same time towards him (especially with the writer's changing kerim into a negative , uncontrolable one)In other words. she wont talk to him for a long time. Because the writers love making innocent people like US Suffer :P and dragging the series because they are too much of concern into Kuzey guney .

POLEMIC QUESTION :) WHO DO YOU SYMPATHIZE WITH IN THIS EPISODE ? KERIM, FG , OR BOTH OF THEM ? WHY ?

Kerim; because he has tried so much to make this pure flower (FG and his love) to grow in those thogs and rocks.

Coz he is pure ,innocent , honest ,loving ,gold hearted ,so patient ,generous ,repectable one ,the man and the good man ; and he is the dream for any girl ,he only could exist in fairy tales

I sympthatise with both of them ! I think its not about him kissing her by force it's more about her loving him biraz .... a little ,he will not kiss her just for the kiss ,actually its rare that he shows he desire her that much he was always looking for her forgivness ,for her love for her happiness , just standing by her andnever asking for the recompense it was his duty and thats what makes him special and makes her loving him
Fg also cant allow anybody to take something from her by force AGAIN not even Kerim ,she throwed up when Musta kissed her by force , the act will be always disgusting for her ;she will never accept to be forced again ... thats why I sympathise with them both

Not even in fairytales I would say, he could exist only in a Turkish dizi :)

Both. Kerim is a person who wears his heart on his sleeve. He has been very patient towards Fatmagul who on the other hand is extremely reserved. In this situation Kerim needs some emotions shown by Fatmagul since he is very depressed and has lost confidence in someone he has trusted the most - ie Maryam Abla-. But we must not forget that Fatmagul is also a rape victim and this is very difficult for her.

NO YOU ARE NOT ALLOWED TO ADD ANYTHING jajajaja cause am a witch who doesnt allow people to express their opinions jajajaja Seriously now : I personally sympathize with both of them for different reasons, lets focus on their present, right now and at this stage, we know that FG loves Kerim, no doubt, however, time has come for her to come out from her comfort zone and start giving clear signs to Kerim that she loves him , Kerim isnt asking for physical love, he is not even sure she is emotionally into him, hence , his constant questions : Did you miss me ? Did you cry for me ? He is tortured by uncertainty. On the other hand, I feel that despite her love for him, despite everything, she is too scared to get closer to Kerim at an intimate level, she is blocked as a woman and that slap will be an authomatical reaction, a mechanism of self-defence. To sum up : Not easy for both of them

believe me she won't throw up this time;)definitely i'm not justifying force but it's a whole different thing she was disgusted by mustafa's touch how about kissing her?!!!surely she felt nauseated ..Ama kerim he takes breath away whenever he touches her she's blown away with his magical touch moreover she LOVES him..so i guess her reaction will be some sort of a fake anger ..i think she will be shocked, surprised a bit frightened may be but her slap would be the defensive mechanism that will do it lol..i guess this slap is more like"Kerim get back to your senses"something related to her pride and ego more than rejection and repulsion!!..
and about my sympathy this episode and the 5 before Kerim captured all my sympathy giving the successive setbacks he is going through..but as Samira said FG always had my absolute compassion all the way cuz of her tragedy and the psychic burden the rape caused it accordingly!

Of course he constantly asks those kind of questions!Its not only the unsecurity he feels towards Fatma, dont forget he still feels guilty about the rape.So in a way all this time he felt like he was the bad guy in this relationship, he needed to prove himself everyday. And now is the day he cannot do this anymore, he has new problems and a strong need for Fatma-the woman he loves so mush- to stand by him. I also understand Fatma..Yes, she loves him, but she is still traumatised. She has a difficulty in playing the part of the caring, tender woman. Although she cleayrly wants it,It' s early for her. If he tries to force her to show some emotions she may take it as pressure. So I understand both of them..

by the way i don't think kerim will ever force her to do anything she doesn't want, still i don't think there will be a kissing scene this episode...FG will run away like always and probably she will spend the night thinking of what might have happened between them ...while kerim will start apologizing next day like always.

one thing , FG and kerim are both victims...many poeple keep speacking about FG pain but what about his pain, he saw the woman he loves being raped by his best friends , then they made him beleive that he raped her too....she hated him, pushed him away while he was always there for her...he always gave her hope when she was about to loose it, he revived her soul when she tought it was dead, but is she doing the same thing to him.is she there for him when he needs her... : NO

when Kerim saw Fatmagul being raped, he wasn' t in love with her, he was just attracted to her in a way. Plus,he could have stopped the 3 idiots but he didn't.His pain was first of all due to his guilt. In my opinion, the real victim of the rape is Fatmagul, we cannot forget that. Kerim is a real good and honnest person, who made a big mistake. And he is the biggest victim of his family tragedy so he deserves tenderness from Fatma, because although he had his part in her pain, he helped her when everyone turned their back on her (expept her brother). But he is not the victim in the case of rape.

the whole scenario has very smart dialogues with deep meaning so close to reality and it would be a documentary .Review the scene at the hospital when Rahmi pushes Meryem.Rahmi is a dependent upon his wife person no matter what she has done to him.His reaction is usual.People with mental disabilities act like that ( sexual dependency) so Ece and Melek wanted us to see it..What i am trying to say is that every character of this series could be used as an example for psycological analysis in a university class..However don't forget it is a showwww ...and we all want to live the fairy tale......

Just wanted to add something about Kerim "forcing" FG to kiss him, I feel the scene won't be as we imagine , it wont be that violent I mean, it cant be due to Kerim's character, he will pull her to him and he will try to kiss her gently but against her will, not using force like it happened with Musti , it will be quite different In my opinion..Maybe they will show us that scene next trailer. Offf Thursday is sooooo far away !!

Both , I guess they both play very bold and innocent characters, however I do sympathize alot for Kerim , but not as much... Fatmagul suffered alot in my opinion , and she is a women which is even harder to be a young victim of rape being forced to marry one of the men who was "involved" and for her to come this far to trust and then love... - that's a big step. but of course Kerim helped her regaiun her life and sacrificed alot... although at first we hated him, but every character has it's true self. a true honest , gold hearted kerim.. and a young sweet , warm hearted FG..... who has seen what true love and stadning beside some REALLY is .......

Ultima editare efectuata de catre DENISA in Lun 10 Oct 2011, 11:25 pm, editata de 1 ori
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:22 pm

Geniale comentariile ...cata pasiune se pune in serialul asta .
Mai ales ala in care spune ca in opinia lui Fatma ar fi trebuit deja sa fie insarcinata ... nu doar sarutata . Smile

Dar am mai auzit porcaria asta ...cum ca taraganeaza actiunea de aici pentru a ne indrepta spre serialul lui Vural . Chiar cred ca se poate intampla asta ? Daca este nu mai mai uit la FGSN ... punct .
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:26 pm

dar are audienţă bună serialul lui Vural ?? mă adevărat e că atunci când a început Fatmagul Ezel atrecut pe locul 2 şi s-a văzut asta

calităţile lui Kerim în viziunea fanelor

El este nevinovat,inocent iubitor ,sincer, are suflet de aur, răbdător, generos, respectos, el este visul oricărei fete, el ar putea exista doar în basme
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:39 pm

DENISA a scris:dar are audienţă bună serialul lui Vural ?? mă adevărat e că atunci când a început Fatmagul Ezel atrecut pe locul 2 şi s-a văzut asta

calităţile lui Kerim în viziunea fanelor

El este nevinovat,inocent iubitor ,sincer, are suflet de aur, răbdător, generos, respectos, el este visul oricărei fete, el ar putea exista doar în basme

Vad ca este pe locul 9 si 5 ...in audientele pe care le-ai pus tu pe pagina trecuta ... deci nu sta grozav dar nici nu este un esec .

Da ? Asa s-a intamplat cu Ezel ? Nu stiam ... Vad ca FGSN ca are aproape 40 % in fiecare saptamana ( pe toata saptamana ) . Stau foarte bine ...si cred ca asa va ramane . Nu cred eu ca mai renunta fanii in a se mai uita ...dupa ca au cascat ochii un an si ...

Toate fetele si-ar dori cate un Kerim ... Smile Smile Smile Dar de unde ? Basmele sunt basme ...
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:40 pm

să dăm comandă la mama lui poate face câţiva în serie Smile Smile Smile
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:46 pm

DENISA a scris: să dăm comandă la mama lui poate face câţiva în serie Smile Smile Smile
Smile Smile Smile Smile Smile

Din cate am inteles eu mai are 2 frati ...unul mai mare si unul mai mic . Dar poate ca ma insel .

Poate face mama numai cate 3-4 o data ...dar cu ce ajuta????? ca pana cresc ...ahahahaaaaaaaaa... Smile Smile Smile Smile Smile Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:47 pm

îi face gata crescuţi Smile Smile
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:51 pm

DENISA a scris:îi face gata crescuţi Smile Smile

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Oricum ar fi ...numai unul este Kerim/Engin ... kiss

Au transformat fanii YT-ul ...in forum . 880 mesaje intr-o zi ...locul 7 pe glob la cel mai dicutat astazi ... stupid stupid stupid

Ce-i drept au ce sa discute ... Ii da palma sau nu ii da palma ? Dar inainte de a-i da palma o saruta sau nu o saruta ? Smile Smile
Eu sper ca macar cu un sarut sa se aleaga ... daca tot o incaseaza . Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:53 pm

eu propun să-i dea palma dar apoi să-l sărute să-i treacă durerea Smile Smile
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Lun 10 Oct 2011, 11:56 pm

DENISA a scris:eu propun să-i dea palma dar apoi să-l sărute să-i treacă durerea Smile Smile

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile 7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 291660
Si dupa aceea ii mai da o palma ...

Unde este DRAGOSTEA promisa ??...si faptul ca nu vor putea respira unul fara celalalt ? Sau or fi spus ca nu or sa poate sta unul langa altul ???????? O "micuta" greseala de traducere... Smile stupid
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Lun 10 Oct 2011, 11:58 pm

pe hârtia scenariştilor VIC , au uitat să o şi ecranizeze
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mar 11 Oct 2011, 12:12 am

Dar si cand se vor iubi ... sa vezi ce despartire urmeaza !!!!!!!!!!! Smile Smile Smile
Imi vine sa si rad ...sa si Crying or Very sad .
Mai bine l-ar insura pe Kerim cu altcineva ... Ca de la Fg nu cred eu sa primeasca dragoste . Si acum serios ?!?!? Ca ma si supar :

Toata lumea bate apa in piua ca vezi doamne ca este vorba de timp pentru ca ranile sa se cicatrizeze si ca Fg sa devina o femeie normala ...si ca acum daca ar sari sa-l pupe pe Kero ar fi prea devreme ... Aiurea ... la fel de bine as putea eu spune ca este total nerealist ca un barbat asa frumos ca el sa stea 1 an si de zile dupa ea ... fara ca sa se atinga de alta femeie . Asta daca tot vorbim de realism si de drama . Ca m-am cam saturat si in curand rup tapetul de pe pereti de suparare ( si nu am tapet pe pereti !!!!!!!! )Ce atata tragedie daca l-ar pupa si l-ar atinge mai gingas in episodul viitor ...il iubeste , ia si spus ...cu ce ar fi gresit sa-si arate iubirea in fata omului care a ramas langa ea atunci cand i-a fost cel mai greu si toti au parasit-o ? Adica el s-a sacrificat ...a ajutat-o ...si ea acum nu ii poate intoarce favoarea ? Cat de greu i-ar fi sa-l ia in brate si sa-i spuna ca i-a lipsit ? Pai ar fi cel mai fericit Kerim ... nu i-ar mai trebui niciun pupic.
Stiu ca multa lume va spune ca vindecarea cere timp si iar timp ...dar s-a gandit cineva la faptul ca el nu mai are timp ? Sunt 45 de episoade fratilor ... 45 . Nu 3-4 ... Cine ar mai fi intersat de o persoana care atata timp nu ia dat macar o farama de speranta ? Nimeni ...si stam si facem analize peste analize .
Kerim este si el om ...si-a recunoscut vina , a patimit si a suferit . Merita acum putina atentie ...si merita sa fie putin egoist . Este ziua lui "egoista" ...si bine ii sade . Poate ca isi va da seama incotro se indreapta relatia lui cu Fatma ... poate ca se va trezi si ea la realiatate . Timpuri disperate ...cer masuri disperate . Iar Kero este un om disperat si indragostit ... dar care vrea sa i se raspunda la dragosteala .

Ma mai descarcai si eu putin . Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mar 11 Oct 2011, 12:18 am

vai Vic dar Demir mititelul a stat 5 ani fără atingă nimic, turcaleţii sunt de pus în ramă Smile Smile Smile
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mar 11 Oct 2011, 12:20 am

DENISA a scris: vai Vic dar Demir mititelul a stat 5 ani fără atingă nimic, turcaleţii sunt de pus în ramă Smile Smile Smile
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile

Dar nici nu a vrut sa atinga ceva ... Pe cand Kerim ????????? El o sa fie cu dusurile . Smile Smile Smile
Sa plece si el in pustietate ...paote ca va mai uita de "fructul oprit" ...
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mar 11 Oct 2011, 12:22 am

păi şi Kerim a refuzat să atingă ceva pe ce nu avea patalama 7. Fatmagül'un sucu ne ? ~ General Discussions - Comentarii - Pagina 29 2ybuwqdc
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mar 11 Oct 2011, 12:27 am

DENISA a scris:păi şi Kerim a refuzat să atingă ceva pe ce nu avea patalama
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
El nu a atins ...nici pe ce avea .
Asta este cel mai greu pentru el ... ca femeia iubita nu ii raspunde la iubire .
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mar 11 Oct 2011, 12:29 am

ea îl iubeşte dar la distanţă prin corespondenţă
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mar 11 Oct 2011, 12:38 am

Smile Smile Smile Smile Smile
Si ii trimite copilul tot prin plic ... ca sa nu spun alte prostii la ora asta .

Altoirea lui Kerim ...va fi benefica pentru amandoi . El se va indeparta si ea va fi cea care va incerca sa se apropie acum de el dar nu va reusi . Deci si sezonul 2 este rezolvat ... Smile Smile Smile Smile Smile Doamne fereste ... NU !!!!!!!!!!!!
Va fi ca un semnal de alarma pentru Fatma ... Isi va spune : - Nu o sa ma astepte la nesfarsit !!!!!!" Pentru ca asa este ... repet ... Kerim este un om ( un om indragostit -dar totusi un om ) . Dragostea trebuie sa vina din 2 parti ... nu se poate ca numai el sa dea si sa nu primeasca nimic in schimb . Se va satura la un moment dat de situatia asta . Cati dintre noi am ramane indragostiti 1 an de zile ...fara ca sa ni se raspunda la iubire ??? Nu multi oricum ...poate chiar nimeni .
Asa ca Fatma va sta in fata oglinzii si va spune :" - Trebuie sa fac ceva ..." SI II DA LUI KERIM O PALMA ... Gresit !!!!!!!!!!!!!!!! Smile Smile Smile
DAR eu tot mai cred ca el se va indeparta pentru o perioada ... si asta va si duce la marturisirea dragostei EI.

Acum sa vedem ce gandesc scenaristii ... ca ei fac serialul. stupid
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Mar 11 Oct 2011, 12:41 am

îl altoiesc pe Kerim ptr a îşi da Fatmagul seama că îl iubeşte Smile Smile
DENISA
DENISA

Sus In jos

Mesaj Scris de victorelalove Mar 11 Oct 2011, 12:44 am

DENISA a scris:îl altoiesc pe Kerim ptr a îşi da Fatmagul seama că îl iubeşte Smile Smile

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
DA...AUZI SI TU CE INIMA LA TURCII ASTIA ...
Pai pana nu se cerata ei ...pana nu isi fac zile amare si pline de durere ...parca nu mai are dragostea nicun sens . stupid
Vreau sa traiesc ...sa vad un serial turcesc in care totul este roz de la inceput pana la sfarsit . Dar nici nu cred ca ar sti cum sa-l scrie ... Smile Smile Smile
victorelalove
victorelalove

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 29 din 44 Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum