Serialesitelenovelet
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

+7
Alexa20
tiberici
lica54
narcisa
Andreea_Miha
petronela
iulianagl
11 participanți

Pagina 8 din 40 Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Urmatorul

In jos

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 Empty Re: 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mar 03 Apr 2012, 11:38 am

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 553331_269103316509509_100002295281697_618239_1406573609_n
Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Data de inscriere : 27/01/2010
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 Empty Re: 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mar 03 Apr 2012, 12:42 pm

Am gasit un interviu cu Arshad Khan,este un director mai nou de la Iss pyaar..El s-a alaturat echipei de cand Arnav si Khushi au fost "c u p i d o n" pentru Payal si Akash.A lucrat cu Lalit Mohan dar cum el a parasit serialul a ramas el Arshad Khan..A lucrat la mai multe seriale de exemplu DMG...si se pare ca el s-a ocupat de partea romantica cu Gul...
Revenind:am gasit acest interviu cu el pe un site..dar cum nu gasesc inca sursa,asa ca nu sunt foarte sigura daca e real sau inventat de fani..sa speram ca e real!!!(am indoieli ca e real)

Arshad Khan Interview-Shyams Revalation Close!

1) Question: how is like working with IPKKND team?

Answer: it is a unbelievable experience, i mean i have never seen such great team work, while i was directing some of my other shows, it is really good to see everybody get along, it is like a second home...

2) Question: do you change some of your ideas, from what fans write on popular forums like: facebook, myeduniya, or india forums?

Answer: in my free time which is very rare but in my holidays i am big fan of myeduniya especially, loads of people in the forum don't give nasty comments to other views which is a good thing... i love to read their stories, and yeah if it is a good story and fits in with my characters then after checking with my workers we do it our own way, but following the fan's view, but in our own words...

3) Question: Roumers going around saying that you were not expecting payal and akash's track?

Answer: actually, you are right, we were not expecting there to be a 'payash' track

Because there are loads of shows in the industry where the 'two sisters' get married to the 'two brothers', to be honest there wasn't gonna be no character in the show called 'Akash raizada' him coming inside the show was a last minute plan and making a payal and akash track was just made last minute, because we didn't have much ideas on what to do with payal as she had appeared in the 1st episode so we couldn't even get rid of her. Not that we wanted to, so payal and akash's track was a last minute call, and looks like our fans enjoyed it as we had a raise of 50-70 viewers (raise in TRP chart)

4) Question: who is your favourite person on sets?

Answer: well i do not have a favourite person, but lalit's favourite person is abhaas (shyaam) but i don't have a favourite one because I like them all, there all amazing people to work with.

5) Question: Roumers going around saying it took you at least 1 year to organize the show's characters?
Answer: yess, thats is right, we had originally decided that shyam will be played by abhaas, arnav will be played by barun, but it took us nearly a year to organize payal, khushi, anjali and lavanya's role because anjali is a very hard person to play she is like a perfect sister, perfect wife, perfect daughter, so we were not really happy with the people we were choosing and the people that were
auditioning for her role, but then daljeet came in our mind and we decided that we want her to play the role, khushi is a very bubbly character and originally we were thinking that prachi desai should play this role but then our producer said that sanaya was free and was looking for a job in the star plus channel so we offered her the khushi role which she accepted. Lavanya was really easy to find as she has been shown in some tv serials on and off, and we thought she would be perfect, we didn't pay much attention to her character as we had decided from the very beginning that she would leave after she finds out that asr has feelings for khushi, but our creativity team might bring her back 25% yes and 75% no, because at the moment we are sure of what we want to do in the future. it took us really long to find payal's character because she is also a very perfect type of charcter, a perfect sister, perfect wife, she is very innocent and very quiet, but when Deepali came to the audition, we thought we will not get a better payal then her, so we went with her.

6) Question: all fans wanna know if you will do anything new with arnav and khushi's romance, are you planning for more rabba ve, hot scenes to come up or more MU?

Answer: yes, definitely, we all know that in the upcoming episodes arnav and khushi will do a play on heer and ramjha similar to romeo and Juliet. After that arnav will start to doubt the MU he has for khushi, and shyam's truth is about to be revealed in front of arnav i'll say it is round the corner, and after that we will see some hot scenes and comedy scenes for quite a bit then we will go for our next major twist which isn't in long, i haven't decided if i should make their coming close scene a song sequence or a dialogue scene, well i have to make my decision soon as i do not have much time left ...!! ;]- hope that is good news for arshi fans (laughing)...

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 244732

7) Question: Message to viewers

Answer: thank you so much for watching our show, i promise you i will make our show different to all the other shows, i hope your enjoying the show ;] stay tuned the show is full of surprises and good twists hope you like it and plzzz watch our show and make it number one ...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Mar 03 Apr 2012, 5:16 pm

Bună ziua fete dragi. Vizionare plăcută la film cine se uită.
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:19 pm

narcisa a scris:Bună ziua fete dragi. Vizionare plăcută la film cine se uită.

Buna.La fel si tie daca te uiti. kiss
iulianagl
iulianagl

Data de inscriere : 02/03/2010
Varsta : 54
Localizare : Romania

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Mar 03 Apr 2012, 5:23 pm

iulianagl a scris:

Buna.La fel si tie daca te uiti. kiss
Nu mai am răbdare să aștept.
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:23 pm

narcisa a scris:
Nu mai am răbdare să aștept.

Smile Smile Smile Mie imi spui!
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:24 pm

A inceput recap.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:26 pm

Stiti ceva chiar imi place recap asta.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Mar 03 Apr 2012, 5:30 pm

iulianagl a scris:Stiti ceva chiar imi place recap asta.
Dar au arătat doar firul poveștii, eu voiam să văd scenele frumoase dintre ei.
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:30 pm

narcisa a scris:
Dar au arătat doar firul poveștii, eu voiam să văd scenele frumoase dintre ei.

Stiu dar e bine si asa.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Mar 03 Apr 2012, 5:36 pm

Oare Nani a făcut intenționat faza cu costumul ca să joace Arnav?
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:45 pm

narcisa a scris:Oare Nani a făcut intenționat faza cu costumul ca să joace Arnav?

da dar nici nu-mi vine sa cred ca Chote a facut asta.Si-a expus sentimentele in rolul lui Ranjha.Frumos, nu?
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de petronela Mar 03 Apr 2012, 5:49 pm

Bonjourica !
Please un linke sa vad si eu episodul... kiss kiss
petronela
petronela
vip
vip

Data de inscriere : 18/07/2010
Varsta : 56

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Mar 03 Apr 2012, 5:55 pm

iulianagl a scris:

da dar nici nu-mi vine sa cred ca Chote a facut asta.Si-a expus sentimentele in rolul lui Ranjha.Frumos, nu?
Abia aștept traducerea. Nu am înțeles nimic (ca de obicei) dar scena lor a fost foarte emoționantă. Oare de ce era nervoasă Khushi când a aruncat cercelul?
Acum ies, mă duc cu băiatul la gimnastică, ne vedem deseară.
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:55 pm

Cat de mult isi doreste Khushi sa stie ca Arnav o iubeste macar un picut cat de mic acolo.El nu, ca a fost actorie si a facut-o doar pentru familie.Familie my foot.Get lost Arnav.Esti atat de fraier habar n-ai ce bijuterie ai langa tine.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 5:56 pm

narcisa a scris:
Abia aștept traducerea. Nu am înțeles nimic (ca de obicei) dar scena lor a fost foarte emoționantă. Oare de ce era nervoasă Khushi când a aruncat cercelul?
Acum ies, mă duc cu băiatul la gimnastică, ne vedem deseară.

Vai ce frumos as vrea si eu.... kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 6:07 pm

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 306120_285481528192861_249076961833318_631116_1354461041_n
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 6:09 pm

Doamne toti fiorii m-au trecut. 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 248946
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mar 03 Apr 2012, 6:14 pm

petronela a scris:Bonjourica !
Please un linke sa vad si eu episodul... kiss kiss

E pe mai multe parti dar e o calitate buna....mai tarziu apare doar in doua parti... kiss
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 6:17 pm

Pedro.

Ultima editare efectuata de catre iulianagl in Joi 08 Noi 2012, 9:06 am, editata de 1 ori
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mar 03 Apr 2012, 6:18 pm

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 529777_335960736462426_188148201243681_936848_7217812_n
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de petronela Mar 03 Apr 2012, 6:42 pm

Multumesc mult ! kiss
pana la urma m-am descurcat.. sad nu voia nici unul sa se deschida.. 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 2743637754
petronela
petronela
vip
vip

Data de inscriere : 18/07/2010
Varsta : 56

Sus In jos

Mesaj Scris de tiberici Mar 03 Apr 2012, 6:55 pm

petronela a scris:Multumesc mult ! kiss
pana la urma m-am descurcat.. sad nu voia nici unul sa se deschida.. 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 2743637754

Fete dragi !!!! Alex se va ocupa de tradus la acest film!!!! 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638
tiberici
tiberici
vip
vip

Data de inscriere : 17/02/2010
Varsta : 55
Localizare : Constanta

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mar 03 Apr 2012, 7:02 pm

tiberici a scris:

Fete dragi !!!! Alex se va ocupa de tradus la acest film!!!! 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 8 165638

da de maine.... :drunken:
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mar 03 Apr 2012, 7:07 pm

petronela a scris:Multumesc mult ! kiss

uite a aparut si in doua parti:

Eu acolo pe acel forum il vad mereu...apare imediat dupa ce e la tv..dar in mai multe parti apoi mai tarziu un pic le face in doua parti HQ.Imi place ca il gasesc pe mai multe saituri daily,youtube,videoweed,si e calitate buna...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 8 din 40 Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum