Serialesitelenovelet
5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

+4
petronela
Admin_dea05
narcisa
iulianagl
8 participanți

Pagina 16 din 40 Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Urmatorul

In jos

5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 Empty Re: 5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de narcisa Mier 18 Apr 2012, 12:51 am

Noapte bună fetele. kiss
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 Empty Re: 5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 7:57 am

Buna dimi si Hristos a Inviat!
Aaj mausam hai suhana,
mayake jane ka hai bahana..
What the..what the..what the..
Raasta hai anjaana,
saathi hai deevani..
What the..what the..what the..:

Compozitie proprie a la Kushi Kumari Gupta Singh Raizada! Smile Smile
iulianagl
iulianagl

Data de inscriere : 02/03/2010
Varsta : 54
Localizare : Romania

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 8:01 am

Narci love cred ca mi-am ispasit pedeapsa a fost o experienta minunata o astept pe urmatoarea cand o mai fi. kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 8:47 am

5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 Tumblr_m1x2l2NmHo1r0rwiuo1_500 5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 155656 5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 155656
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Mier 18 Apr 2012, 11:12 am

iulianagl a scris:Narci love cred ca mi-am ispasit pedeapsa a fost o experienta minunata o astept pe urmatoarea cand o mai fi. kiss
Important e că ți-a plăcut. Și eu aștept următoarea ta experiență. Smile
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 12:20 pm

5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 648483
New tagline: Arnav orders food from a 5 star hotel.. Will buaji able to pay d bill?

Asta e tare!Cred ca Bua sigur face atac de inima. Smile Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 12:21 pm

5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 522817_402562243102334_294000140625212_1335679_521598216_n

Romantism intre Anjali si Shyam? affraid
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 1:11 pm

Acum sa vedeti o lectie de ce vreti voi sa fie engleza sau spanish.
Smile Smile
Smile Smile Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:14 pm

Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Data de inscriere : 27/01/2010
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:14 pm

Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 1:18 pm

Cat o sa reziste Chote la socrii? Smile Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 1:21 pm

Cred ca Arnav incepe sa creada ce ia spus Mami.Hello.Hi.Bye bye!
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:22 pm

Will Arnav change his perception about Khushi in Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon?
5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 IPKKND_post_1334742924
hough her Swami antic might just be another of her funny ways of troubling Arnav (Barun Sobti) but the genuine concern and care Khushi (Sanaya Irani) has for him is something unbeknownst to both.

As seen last, Khushi made Arnav agree to accompany her to the Gupta house. She got the full support from Anjali (Daljeet Bhanot) and Nani. Finding no way out, Arnav had to finally end up giving his consent and he headed towards the Gupta house along with Khushi.

The middle class life is something Arnav is not very familiar to. The business tycoon is known for getting things done his own way and has been fulfilling all his needs within an eye’s blink. He has always made hurting remarks over Khushi and her style of living. So this would be a great change to see how Arnav deals with the ‘Class-less’ aspect of his life.

Moreover, all these while Arnav has sensed Khushi’s concern for him and his family. Somewhere deep in his heart, he vouches for her innocence but the hard truth he had confronted doesn’t allow him to trust Khushi. On the other end, Shyam’s ways of getting closer to keys seem to be dying out. Last we saw how Bubbly eloped with the soap bar on which Shyam had taken the impression of the key. It will be interesting to see if he’ll get it back from Bubbly or will have to think of some new plan.

Well, we just hope that if not the truth Arnav at least senses Khushi’s innocence and gives his perception a second thought!

Source: TSK
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 1:22 pm

Cu masa hai ca s-a rezolvat dar cu dormitul? Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:24 pm

Star Plus IPKKND: Khushi's caring nature turning Arnav soft?

It seems like that Arnav (Barun Sobti) has started to enjoy Khushi’s ideal wife drama and her caring nature for him in Star Plus Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon.

Arnav and Khushi who were fighting to make each other down but for the past few days have brought some changes in Arnav’s nature. The last episode showed that Arnav showed his concern for Khushi (Sanaya Irani) on knowing that she was awake all night to take care of him. So, to make Khushi relax, he told a lie to her that he had pretended as if he was ill.

Beside, Arnav also showed his trust at Khushi when she returned his purse and he did not count the money.

Yesterday's (17 April) episode showed a new Arnav who is amused by Khush's caring nature for his happiness. Arnav surprised to see plant at Kushi's place and Khushi told him that he would miss his plant so she brought them. Arnav seemed happy to hear Khushi's words.

So, it can be expected that Khushi’s love and concern will soon change hard to please Arnav Singh Raizada.
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:28 pm

'Shyam is a tailormade role for me' - Abhaas Mehta
5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 11603
Abhaas Mehta a.k.a Shyam Manohar Jha of Iss Pyar Ko Kya Naam Doon? of Star Plus takes Tellybuzz’s Quick Grills this week…

He is one character Fans love to hate. Read on to know what makes Abhaas Mehta tick...

Do fans confuse Abhaas for Shyam...I guess initially they did not any more. I now get a lot of appreciation from the fans.

Favorite co-star on the set ... Pretty much everyone. But , if I have to name one then it is Akshay Dogra.

If you could have any super power for a day... I would love to teleport. See any place I want!

Your 'Takia-Kalaam' ( Often used phrase ) ...I generally end up saying ' I'll figure it out."
If you were not an actor ...I'd be a fitness trainer !

The biggest mistake of your life ... To give up Lawn Tennis when I had the chance to represent India in U-19 team.

What does your wallet have right now...Money , Visiting cards , some change , credit card and no photos ( Laughs)!

A role that is tailor made for you...Now that I play Shyam I think I do it quite well. Other wise a dream role would be 'The Joker' in ' Dark Knight'.

Best pick up line used on you...None. I think people find me intimidating. I'd rather learn all this from Shyam.

Favorite season of the year...It is a furnace these days. I need respite - So, has to be Monsoons!

A weakness that is also your strength...I have this constant fear that I might not achieve all that I want to. So , I push myself to work harder!

Your guilty pleasure...I love Pizzas !

Where would you want to be at 50... Let's take this steps. I 'd want to open my gym before I'm 30 and then may be have a chain of gyms by the time I'm 50.

Reporter and Author: Medha Parashar
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:32 pm

iulianagl a scris:

Nu pot sa ma pronunt iubita ca n-am vazut episodul din seara asta astept sa fie tradus.Dar eu cred ca da chiar vroia sa-l ia cu ea neaparat.Dar am citit undeva ca din cauza dosarului pe care-l cauta Shyam Arnav pierde tot iar Khushi o sa stea cu el sa-l ajute cica n-ar fi confirmata chestia dar asa se speculeaza.Asta ma enerveaza rau.

una dintre fetele care lucreaza acolo a spus ca chestia asta e falsa....cel putin momentan nu s-a filmat si nici nu s-a vorbit ca Arnav va pierde tot!!!

Parerea mea:
Nu cred ca are legatura nici cu conturi bani si nici cu casatoria lui cu Khushi ce ascunde acolo Arnav...asta cred momentan...o sa vedem cum decurg lucrurile..ca se pare ca sunt schimbatoare...

Cred asta pentru ca el ascunde cheia si de Khushi inclusiv...si daca ar fii unul dintre lucrile de mai sus nu ar fii asa procupat..dar nu se stie niciodata....
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 1:35 pm

Skumpyk86 a scris:

una dintre fetele care lucreaza acolo a spus ca chestia asta e falsa....cel putin momentan nu s-a filmat si nici nu s-a vorbit ca Arnav va pierde tot!!!

Parerea mea:
Nu cred ca are legatura nici cu conturi bani si nici cu casatoria lui cu Khushi ce ascunde acolo Arnav...asta cred momentan...o sa vedem cum decurg lucrurile..ca se pare ca sunt schimbatoare...

Cred ca asta [entru ca el ascunde cheia si de Khushi inclusiv...si daca ar fii unul dintre lucrile de mai sus nu ar fii asa procupat..dar nu se stie niciodata....

Nici eu nu cred dar a si spus ca nu e confirmata dar sincer doasrul ala negru cred ca are legatura cu afacerile lui probabil celelalte mai importante dosare le are pe la avocat dar cine stie rasturnare de situatie e in fiecare moment la Iss.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:39 pm

narcisa a scris:

Narcisa ai vazut ca nu au scazut deloc cele 6luni??? Smile Smile Smile
Am vazut si eu in ep de luni... Smile Smile Smile Smile

Am senzatia ca o sa lungeasca povestea....hmm...

Eu ma mai gandesc si la faptul ca Arnav spune tot timpul "6luni" poate ca el nu e inca constient/realizeaza ca cele 6 luni scad..la fel si ea...
Poate odata la nervii ii va spune ea ca nu mai sunt 6 luni...sau poate altcineva va spune ceva de genul "maine se fac 6 luni de cand va-ti casatorit"...si atunci vor realiza ca au trecut cele 6 luni...dar astea sunt doar presupuneri ale mele....

Sper sa nu mai lungeasca mult..ca plisctiseste...

Se vede si din audiente..serialul a scazut...de pe locul 4-6 a ajuns pe 8...mai e un pic si iese din tot 10...

Ultima editare efectuata de catre Skumpyk86 in Mier 18 Apr 2012, 1:48 pm, editata de 1 ori
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:44 pm

iulianagl a scris:

Nici eu nu cred dar a si spus ca nu e confirmata dar sincer doasrul ala negru cred ca are legatura cu afacerile lui probabil celelalte mai importante dosare le are pe la avocat dar cine stie rasturnare de situatie e in fiecare moment la Iss.

Eu nu cred..numai cred nimic din ce apare pe net...nici macar articolele...am adus si azi articolele in caz de vrea cineva sa le citeasca..eu nu le-am citit...
Fata care a zis ca e falsa info cel putin momentan nu a filmat si nici nu s-a pus in discutie pierderea averi lui Arnav...a spus sa nu mai credem toate prostile de pe net..ca sunt imaginatia unor persoane...

Nu cred ca ar avea legatura cu afacerile...cred ca e ceva mult mai important ce stie numai Arnav...

Ma gandesc ca daca ar fii cu afacerile de ce ar ascunde cheia de Khushi???
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 1:46 pm

Skumpyk86 a scris:

Eu nu cred..numai cred nimic din ce apare pe net...nici macar articolele...am adus si azi articolele in caz de vrea cineva sa le citeasca..eu nu le-am citit...
Fata care a zis ca e falsa info cel putin momentan nu a filmat si nici nu s-a pus in discutie pierderea averi lui Arnav...a spus sa nu mai credem toate prostile de pe net..ca sunt imaginatia unor persoane...

Nu cred ca ar avea legatura cu afacerile...cred ca e ceva mult mai important ce stie numai Arnav...

Ma gandesc ca daca ar fii cu afacerile de ce ar ascunde cheia de Khushi???

Pentru ca asa s-a obisnuit eu asa cred dar cine stie?
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:50 pm

iulianagl a scris:

Pentru ca asa s-a obisnuit eu asa cred dar cine stie?

vom vedea...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:53 pm

Barun Sobti on Sanaya Irani

She is sweet and honest about her work. Moreover, I really like that she enjoys her work. So automatically, it becomes easier for you to work with such people. We have been working together for quite some time now. But there hasn't been even a single incident that made me dislike Sanaya for any reason. We bond well on the sets. She encourages me to act well and give my best at work. She is a great co-worker.

link http://www.tribuneindia.com/2012/20120417/ttlife1.htm
e penultimul articol...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Mier 18 Apr 2012, 1:58 pm

No new promo shots on sets yet...

Barun aka Arnav is not well, he is shooting less tym on sets... Guyss 5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 244732 fr him...

Barun ws on leave 3 days i.e friday, saturday nd sunday...

He resume shoots frm monday...

No MU clearance track shots on sets yet.....

In upcuming epi u ll c hw Arnav wll b survivng in middle class family...

U ll also c hw Miss babli directly or indirectly helping ARSHI to cum togethr...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 18 Apr 2012, 2:02 pm

Skumpyk86 a scris:No new promo shots on sets yet...

Barun aka Arnav is not well, he is shooting less tym on sets... Guyss 5.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 16 244732 fr him...

Barun ws on leave 3 days i.e friday, saturday nd sunday...

He resume shoots frm monday...

No MU clearance track shots on sets yet.....

In upcuming epi u ll c hw Arnav wll b survivng in middle class family...

U ll also c hw Miss babli directly or indirectly helping ARSHI to cum togethr...

Dar ce s-a intamplat cu el i s-a facut "wife sick" dor de nevasta-sa?Cam des pleaca el de la filmari de aceea mentioneaza mereu de cele 6 luni ca a pierdut notiunea timpului tot plecand pe diferite motive.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 16 din 40 Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum