Serialesitelenovelet
21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

+10
tiberici
narcisa
AdrianaMatza
Alexa20
petronela
Lucica10
Andreea_Miha
Admin_dea05
lica54
iulianagl
14 participanți

Pagina 12 din 40 Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Urmatorul

In jos

21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 Empty Re: 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de petronela Mier 26 Sept 2012, 6:09 pm

iulianagl a scris:

Si sa vina Dadi sa-l adune de pe jos ca tare bine ia mai facut.
21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 1755715669 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 2130592710
Chiar ma bucur, de acum ma uit si eu la ep... 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 3891662330
petronela
petronela
vip
vip

Data de inscriere : 18/07/2010
Varsta : 56
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 Empty Re: 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:09 pm

Si acum dupa drama asta pe care a facut-o sa vedem ce rating o sa aibe Dadi.
iulianagl
iulianagl

Data de inscriere : 02/03/2010
Varsta : 54
Localizare : Romania

Sus In jos

Mesaj Scris de lica54 Mier 26 Sept 2012, 6:09 pm

Deci au trecut trei sute si ceva de ep si cand sa-si vada copii visul cu ochii sa-si intemeeze si ei o familie au inceput sa dezgroape mortii si asa s-a dus fericirea lor pe apa sambetei Smile
lica54
lica54
vip
vip

Data de inscriere : 11/03/2010
Varsta : 69
Localizare : Galati

Sus In jos

Mesaj Scris de lica54 Mier 26 Sept 2012, 6:10 pm

iulianagl a scris:Si acum dupa drama asta pe care a facut-o sa vedem ce rating o sa aibe Dadi.

Dupa cum indienilor le place drama sar putea sa aiba reting bun...
lica54
lica54
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:11 pm

Selin a scris:

Las-o dracu'de cotoroanta ca a stiut cand sa zica partea ei de adevar ca doar stia ca Arnav traieste cu trecutul si slabiciunea lui pentru mama sa.Pana v-a afla si versiunea lui Garima mai dureaza. sad

A jucat cartea cea mare dar ce a rezolvat cu asta?
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:12 pm

lica54 a scris:Deci au trecut trei sute si ceva de ep si cand sa-si vada copii visul cu ochii sa-si intemeeze si ei o familie au inceput sa dezgroape mortii si asa s-a dus fericirea lor pe apa sambetei Smile

Da Dadi dar mi-am vazut eu visul cu ochii. Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:13 pm

lica54 a scris:

Dupa cum indienilor le place drama sar putea sa aiba reting bun...

Sa vedem daca ai dreptate. Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de lica54 Mier 26 Sept 2012, 6:14 pm

iulianagl a scris:

Da Dadi dar mi-am vazut eu visul cu ochii. Smile

Pai mai bine vai de mine decat vai de noi Smile Smile
lica54
lica54
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:16 pm

Barun Sobti to quit Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon?

Barun Sobti as Arnav Singh Raizada stormed into the hearts of audience and was applauded for his Angry Young Man portrayal in Star Plus’ Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon? jointly produced by 4 Lions Films and IMRC Entertainment. His on screen chemistry with Sanaya Irani brought bigger accolades and became the most favorite Jodi in quick time.

Barun’s popularity scaled new heights when he bagged a role in a movie. He mutually got into an agreement with the makers of the show to take a small break so that he could shoot for the film. As promised, he got back and the drama element in the show picked up leading to a good phase in the story line.

A little birdie has now whispered that Barun has apparently put down his papers as he has decided to opt out of the show. And with this, the future of the serial is found hanging. Though confirmed reports on the status of the show is not known as of now, it looks as though it will be a tough phase for the makers and channel, what with the lead face of the show apparently opting out.

We tried contacting Barun Sobti to get a clear picture, but he refused to
talk to us as he was hard-pressed for time.

When contacted, producer Rajesh Chadha denied the news of Barun quitting the show.

We also hear that Barun might be off for few days now, for the promotion of his movie. As per the track, we have already written about Khushi waiting in the mandap as she claims that Arnav will come to marry her. We hear that in the coming episodes, Arnav does decide to come to the mandap, but meets with an accident. On the other hand, Khushi will go through a brief low phase with Arnav not turning up to marry her. Once Barun gets back, the marriage of Khushi and Arnav is bound to happen, states our reliable source.

Let’s now wait and see if the channel and makers get successful in convincing Barun to stay back.

By TellychakkarTeam 26 Sep 2012 - 19:53

Smile Smile Auzi cica pleaca si barun de la Iss, ramane Sanaya singura.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:16 pm

lica54 a scris:

Pai mai bine vai de mine decat vai de noi Smile Smile

Eii acum si tu ce vrei sa spui? Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de petronela Mier 26 Sept 2012, 6:17 pm

iulianagl a scris:Barun Sobti to quit Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon?

Barun Sobti as Arnav Singh Raizada stormed into the hearts of audience and was applauded for his Angry Young Man portrayal in Star Plus’ Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon? jointly produced by 4 Lions Films and IMRC Entertainment. His on screen chemistry with Sanaya Irani brought bigger accolades and became the most favorite Jodi in quick time.

Barun’s popularity scaled new heights when he bagged a role in a movie. He mutually got into an agreement with the makers of the show to take a small break so that he could shoot for the film. As promised, he got back and the drama element in the show picked up leading to a good phase in the story line.

A little birdie has now whispered that Barun has apparently put down his papers as he has decided to opt out of the show. And with this, the future of the serial is found hanging. Though confirmed reports on the status of the show is not known as of now, it looks as though it will be a tough phase for the makers and channel, what with the lead face of the show apparently opting out.

We tried contacting Barun Sobti to get a clear picture, but he refused to
talk to us as he was hard-pressed for time.

When contacted, producer Rajesh Chadha denied the news of Barun quitting the show.

We also hear that Barun might be off for few days now, for the promotion of his movie. As per the track, we have already written about Khushi waiting in the mandap as she claims that Arnav will come to marry her. We hear that in the coming episodes, Arnav does decide to come to the mandap, but meets with an accident. On the other hand, Khushi will go through a brief low phase with Arnav not turning up to marry her. Once Barun gets back, the marriage of Khushi and Arnav is bound to happen, states our reliable source.

Let’s now wait and see if the channel and makers get successful in convincing Barun to stay back.

By TellychakkarTeam 26 Sep 2012 - 19:53

Smile Smile Auzi cica pleaca si barun de la Iss, ramane Sanaya singura.
What... Smile nu e 1 aprilie... Smile
petronela
petronela
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de tiberici Mier 26 Sept 2012, 6:17 pm

iulianagl a scris:

"dar ce a rezolvat cu asta"..... a rezolvat i-a adus zambetul de bou pe mecla nepotului favorit...... Diavolul in persoana....... are un ranjet ca nici cu un KnocK-out nu-i dispare....
tiberici
tiberici
vip
vip

Data de inscriere : 17/02/2010
Varsta : 55
Localizare : Constanta

Sus In jos

Mesaj Scris de Selin Mier 26 Sept 2012, 6:18 pm

iulianagl a scris:

O sa vada ea cand o sa-si dea seama cine este damatji cu adevarat ca ala seamana mai mult cu fisu care umbla dupa altele in timp ce e insurat.Or sa vina si episoadele alea.Sa se arunce cu Shyam al ei cu tot in mare sa scapam de ei. 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 2743637754
Selin
Selin
membru senior
membru senior

Data de inscriere : 03/12/2010
Varsta : 50

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:19 pm

petronela a scris:

De unde au plecat si unde au ajuns. Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:20 pm

tiberici a scris:

"dar ce a rezolvat cu asta"..... a rezolvat i-a adus zambetul de bou pe mecla nepotului favorit...... Diavolul in persoana....... are un ranjet ca nici cu un KnocK-out nu-i dispare....

hai ma ca au facut treaba buna ce o doare pe ea in cot de Arnav si Di si-a razbunat fiul si cu asta basta.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:21 pm

Selin a scris:

O sa vada ea cand o sa-si dea seama cine este damatji cu adevarat ca ala seamana mai mult cu fisu care umbla dupa altele in timp ce e insurat.Or sa vina si episoadele alea.Sa se arunce cu Shyam al ei cu tot in mare sa scapam de ei. 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 2743637754

Nu cred ca mai ajungem sa vedem asta mai ale ca se aude ca pleaca si Barun.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:21 pm

Pedro daca-l aduce in loc pe Wahi?
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de tiberici Mier 26 Sept 2012, 6:22 pm

" Smile Smile Auzi cica pleaca si barun de la Iss, ramane Sanaya singura.
What... Smile nu e 1 aprilie... Smile "

Voi glumiti? Faceti scenerii sau aduceti aici scenariilelor?

Asta chiar ca e drama..... Cum sa fie serialul fara Barun???? Doar E ACTOR PRINCIPAL, A LUAT PREMII
tiberici
tiberici
vip
vip

Data de inscriere : 17/02/2010
Varsta : 55

Sus In jos

Mesaj Scris de petronela Mier 26 Sept 2012, 6:23 pm

iulianagl a scris:

De unde au plecat si unde au ajuns. Smile
Sper sa plece si Sanaya si ..pa si pusi... Smile macar sa se casatoreasca si sa fie ..happy end.. Smile
petronela
petronela
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de petronela Mier 26 Sept 2012, 6:23 pm

iulianagl a scris:Pedro daca-l aduce in loc pe Wahi?
kiss
petronela
petronela
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:24 pm

tiberici a scris:" Smile Smile Auzi cica pleaca si barun de la Iss, ramane Sanaya singura.
What... Smile nu e 1 aprilie... Smile "

Voi glumiti? Faceti scenerii sau aduceti aici scenariilelor?

Asta chiar ca e drama..... Cum sa fie serialul fara Barun???? Doar E ACTOR PRINCIPAL, A LUAT PREMII

Da a luat dar nu-i convine premiile cica n-are ce face cu ele ce-i trebuie lui premii?Se apuca omul de filme si Pedro ai vazut iar si-a luat liber.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Selin Mier 26 Sept 2012, 6:24 pm

petronela a scris:

Offfffff........ sad Astia isi bat joc de noi. 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 2743637754
Selin
Selin
membru senior
membru senior

Data de inscriere : 03/12/2010
Varsta : 50

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:25 pm

petronela a scris:
Sper sa plece si Sanaya si ..pa si pusi... Smile macar sa se casatoreasca si sa fie ..happy end.. Smile

Pai ce le mai trebuie casatorie sa plece frate si gata. Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de petronela Mier 26 Sept 2012, 6:25 pm

iulianagl a scris:

Da a luat dar nu-i convine premiile cica n-are ce face cu ele ce-i trebuie lui premii?Se apuca omul de filme si Pedro ai vazut iar si-a luat liber.
Eram sigura ca nevasta are treaba cu el..si-a luat si el liber special pentru ea ..dupa ce l-a incalzit Sanaya... Smile Smile
petronela
petronela
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Mier 26 Sept 2012, 6:26 pm

Selin a scris:

Offfffff........ sad Astia isi bat joc de noi. 21.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 12 2743637754

Ce glumesti cum sa-si bata joc de noi isi bat joc de indienii lor ca si asa nu le dau rating bun.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 12 din 40 Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum