Serialesitelenovelet
11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

11. Gonulcelen - Inima furata

+11
iulianagl
Bruni-My
alitheea
narcisa
iulia80
Admin_dea05
DENISA
elena
mihaela99
pissycutz
anuta1971
15 participanți

Pagina 38 din 44 Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44  Urmatorul

In jos

11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 Empty Re: 11. Gonulcelen - Inima furata

Mesaj Scris de elena Vin 04 Iun 2010, 9:03 pm

vivi a scris:buna seara fetelor
buna bine ai venit
elena
elena
vip
vip

Data de inscriere : 24/03/2010
Localizare : bucuresti

Sus In jos

11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 Empty Re: 11. Gonulcelen - Inima furata

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:03 pm

Nesrin says don't do it.and he gives her the speech of saying ıt makes me cling to life this feeling. and he says he will not give up. and she says think logically. he says when did love and logic come together anyway??
he said if you had such logic why could you not say no to dad even though he had an affair.

Nersin ii spune sa nu faca asta iar el ii spune ca asta il face sa isi doresca sa traiasca si mai mult si ca nu va renunta. ea ii spune ca gandeasca logic el spune cand logica si dragostea au mers impreuna? ii spune ca daca a avut logica de ce nu i-a spus nu lui Ethem desi a avut o aventura.
cihan asks saime and salih to make sure hasret does not get on that stage. saime says that is her only dream how can you take that away from hasret. cihan says he will only keep quiet if hasret does not get on stage.

Cihan ii cere lui Salih si Saime sa il asigure ca Hasret nu va urca pe scena. Saime spune ca acesta este singurul ei vis cum ii poate lua asta. Cihan spune ca va tacea doar daca Hasret nu va urca pe scena.
Levent tells hasret when he was a little kid he was in love with his teacher. and asks if she ever fell in love with a teacher. she says no.

Levent ii spune lui Hasret ca atunci cand era copil a fost indragostit de profesoara lui si intreaba daca ea este indragostita de Murat iar ea spune nu.
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Data de inscriere : 05/10/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de mihaela99 Vin 04 Iun 2010, 9:03 pm

alitheea a scris:
pissycutz a scris:
alitheea a scris:
pissycutz a scris:
alitheea a scris:unde ca am 7 ferestre diferite si nu a aparut nicaieri . unde ai citit?

la hunilite
imi dai si mie linkul?
narcisa noastra e la turcaleti

http://www.huniliyiz.net/index.php
:(am fost acolo dar nu am gasit

te duci pe hunili Chitchat pe pag 38
mihaela99
mihaela99
vip
vip

Data de inscriere : 22/10/2009
Varsta : 55

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:03 pm

levent says are you in love with cihan.. she says he is a part of me. I like him a lot. but I do not feel an ache in my stomach. I do not feel breathless when I see him. my heart does not flop when I see him.. so levent says you are describing love. so you must be in love and hasret says REALLY??

murat comes and he does not say sorry he says did you not realize I would be mad. etc she said the man called me. and she got cross to him.
and then she said I can cross the street on my own I do not have to ask you... to hold my hand. I am not a kid.
and then when he decides to go to dinner he holds her hand. and she looks at him. and he says well we are going to cross the street :geb:geb
- Show quoted text -
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de mihaela99 Vin 04 Iun 2010, 9:04 pm

buna vivi 11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 296580 11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 296580
mihaela99
mihaela99
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de elena Vin 04 Iun 2010, 9:05 pm

pissycutz a scris:Nesrin says don't do it.and he gives her the speech of saying ıt makes me cling to life this feeling. and he says he will not give up. and she says think logically. he says when did love and logic come together anyway??
he said if you had such logic why could you not say no to dad even though he had an affair.

Nersin ii spune sa nu faca asta iar el ii spune ca asta il face sa isi doresca sa traiasca si mai mult si ca nu va renunta. ea ii spune ca gandeasca logic el spune cand logica si dragostea au mers impreuna? ii spune ca daca a avut logica de ce nu i-a spus nu lui Ethem desi a avut o aventura.
cihan asks saime and salih to make sure hasret does not get on that stage. saime says that is her only dream how can you take that away from hasret. cihan says he will only keep quiet if hasret does not get on stage.

Cihan ii cere lui Salih si Saime sa il asigure ca Hasret nu va urca pe scena. Saime spune ca acesta este singurul ei vis cum ii poate lua asta. Cihan spune ca va tacea doar daca Hasret nu va urca pe scena.
Levent tells hasret when he was a little kid he was in love with his teacher. and asks if she ever fell in love with a teacher. she says no.

Levent ii spune lui Hasret ca atunci cand era copil a fost indragostit de profesoara lui si intreaba daca ea este indragostita de Murat iar ea spune nu.
ce nenorocit este cihan halal frate ca hasret asa il considera
elena
elena
vip
vip

Data de inscriere : 24/03/2010

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Vin 04 Iun 2010, 9:06 pm

buna seara .. kiss
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Data de inscriere : 27/09/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:09 pm

[quote="pissycutz"]levent says are you in love with cihan.. she says he is a part of me. I like him a lot. but I do not feel an ache in my stomach. I do not feel breathless when I see him. my heart does not flop when I see him.. so levent says you are describing love. so you must be in love and hasret says REALLY??

Levent ii spune ca esti indragostita de Cihan, ea spune ca el este o parte din ea. Ca il place mult dar ca nu simte nici un fluturas in stomac. Nu simte ca nu mai poate respira cand il vede. inima mea nu sare cand il vad. Levent spune ca dupa cum descrie dragostea inseamna ca este indragostita.
Hasret spune CHiar?

murat comes and he does not say sorry he says did you not realize I would be mad. etc she said the man called me. and she got cross to him.
and then she said I can cross the street on my own I do not have to ask you... to hold my hand. I am not a kid.
and then when he decides to go to dinner he holds her hand. and she looks at him. and he says well we are going to cross the street :geb:geb

Murat vine si nu spune ca ii pare rau, spune ca nu si-a dat seama ca va fi 11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 2743637754. ea spune ca omul a sunat-o si ca ea s-a enervat. Apoi spune ca poate travesa singura nu trebuie sa ii ceara lui sa o tina d emana. ca nu e un copil.
apoi el hotaraste sa mearga la cina si o tine de mana iar ea se uita la el iar el spune ca va trebuie sa traverseze strada
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Vin 04 Iun 2010, 9:11 pm

miha sa nu ma bodogani , sunt logata dar nu am reusit sa gasesc sad
alitheea
alitheea
vip
vip

Data de inscriere : 13/01/2010
Varsta : 54
Localizare : TIMISOARA

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:12 pm

Hasret had an empathy moment with the waiter jing sung.. :geb she says he is away from his family :img-hyste and Murat laughs when hasret says hello to the waiter.

she then talks about how he is like a puzzle etc.and he says I am so stubborn I do not intend to give up on anything.

hasret gets clumsy because of the way he is talking.. and then she says I want to go home.
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:12 pm

cobra speaks to balçiçek and balçiçek says the man he saw near gülnaz wants to marry to Gülnaz..
she says the man is serious

Murat and hasret arrive home. hasret says good night but murat blocks the way, he says good night and so does she.. so they repeat this like 6 times. Murat does not let her pass. when they see nesrin is watching they both say good night to nesrin and go to their rooms :hunilikafa :hunilikafa
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de vivi Vin 04 Iun 2010, 9:14 pm

alitheea a scris:miha sa nu ma bodogani , sunt logata dar nu am reusit sa gasesc sad
sper sa reusesti http://www.huniliyiz.net/index.php?topic=8396.570
vivi
vivi
vip
vip

Data de inscriere : 09/10/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Vin 04 Iun 2010, 9:15 pm

bună seara tuturor. A început deja filmul?
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de vivi Vin 04 Iun 2010, 9:15 pm

pissycutz a scris:cobra speaks to balçiçek and balçiçek says the man he saw near gülnaz wants to marry to Gülnaz..

Murat and hasret arrive home. hasret says good night but murat blocks the way, he says good night and so does she.. so they repeat this like 6 times. Murat does not let her pass. when they see nesrin is watching they both say good night to nesrin and go to their rooms :hunilikafa :hunilikafa
partea asta este super
vivi
vivi
vip
vip

Data de inscriere : 09/10/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:15 pm

Hasret had an empathy moment with the waiter jing sung.. :geb she says he is away from his family :img-hyste and Murat laughs when hasret says hello to the waiter.

Hasret are un moment de empatie cu chelnerul jing sung, el spune ca e departe de familia lui iar Murat rade cand Hasret il saluta pe chelner.

she then talks about how he is like a puzzle etc.and he says I am so stubborn I do not intend to give up on anything.

ea vorbeste despre cum el este ca un puzzle iar el spune ca este atat de incapatanat incat nu va renunta la nimic

hasret gets clumsy because of the way he is talking.. and then she says I want to go home.
Hasret devine neindemanatica din cauza modului in care el ii vorbeste si apoi spune ca vrea sa mearga acasa
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de mihaela99 Vin 04 Iun 2010, 9:15 pm

alitheea a scris:miha sa nu ma bodogani , sunt logata dar nu am reusit sa gasesc sad

incearca acum , margi in josul paginii si vezi ca o sa dai de hunili chichat , intri pe ultimul 11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 296580
sau intra acum
http://www.huniliyiz.net/index.php?topic=8396.msg190469;topicseen#msg190469

Ultima editare efectuata de catre mihaela99 in Vin 04 Iun 2010, 9:17 pm, editata de 1 ori
mihaela99
mihaela99
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:16 pm

Buna seara proaspetelor intrate kiss
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Vin 04 Iun 2010, 9:16 pm

vivi a scris:
sper sa reusesti http://www.huniliyiz.net/index.php?topic=8396.570
multumesc din suflet kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Vin 04 Iun 2010, 9:18 pm

mihaela99 a scris:

incearca acum , margi in josul paginii si vezi ca o sa dai de hunili chichat , intri pe ultimul 11. Gonulcelen - Inima furata - Pagina 38 296580
sau intra acum
http://www.huniliyiz.net/index.php?topic=8396.msg190469;topicseen#msg190469
multumesc nu vedea chiorul de ochi
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Vin 04 Iun 2010, 9:19 pm

DENISA
DENISA

Data de inscriere : 14/09/2009
Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:20 pm

cobra speaks to balçiçek and balçiçek says the man he saw near gülnaz wants to marry to Gülnaz..

cobra vorbeste cu Balcicek iar Balcicek ii spune ca barbatul pe care l-a vazut langa Gulnaz vrea sa se casatoreasca cu Gulnaz. Ii spune ca are intentii serioase.

Murat si Hasret ajung acasa. Hasret spune noapte buna dar murat ii blocheaza trecerea. Apoi spune el noapte buna iar ea face la fel ca el. Si repeta faza de 6 ori. Murat nu o lasa sa treaca pana cand nu o vad pe Nersin care ii urmareste. Spun amandoi noapte buna si pleaca in camerele lor.
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de pissycutz Vin 04 Iun 2010, 9:21 pm

hasret goes to her room contemplating. and she realizes she is in love. she smiles to herself.

gülnaz calls.. hasret tells gülnaz murat held her hand.

gülnaz calls to hear hasret and to tell her she is mad at cobra and she even thinks of going away someplace. anyway they feel better talking to each other.

murat is making a new composition :geb :geb

nakiye calls the market back and gülnaz picks up the phone. and she realizes it is nakiye. gülnaz tells nakiye to forget about Burhan. and there are people in the queue to get married and she says they even came to get hasret.. cihan wants to marry her. so Nakiye hears this news from gülnaz :sopa :sopa
pissycutz
pissycutz
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de tiberici Vin 04 Iun 2010, 9:21 pm

pissycutz a scris:Buna seara proaspetelor intrate kiss
Buna seara la toata lumea!! Se anunta un episod super....sa avem vizionare placuta...
tiberici
tiberici
vip
vip

Data de inscriere : 17/02/2010
Localizare : Constanta

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Vin 04 Iun 2010, 9:22 pm

anuta1971
anuta1971
vip
vip

Data de inscriere : 27/09/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de mihaela99 Vin 04 Iun 2010, 9:23 pm

prima parte
http://www.bolumizle.com/Gonulcelen-14-bolum-izle-617.html
mihaela99
mihaela99
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 38 din 44 Înapoi  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum