Serialesitelenovelet
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

+7
Alexa20
tiberici
lica54
narcisa
Andreea_Miha
petronela
iulianagl
11 participanți

Pagina 13 din 40 Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Urmatorul

In jos

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Empty Re: 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de Andreea_Miha Joi 05 Apr 2012, 2:30 pm

Nou articol...

Is IPKKND really dipping?

Please raise your hands if you are unhappy with the current track in IPKKND? What started off as a story between a suave businessman and a goofy damsel is now still stuck in a limbo with meaningless comedy and badly directed scenes and episodes.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 526905_391727887519103_294000140625212_1301783_1731814374_n
The Heer-Ranjha track that just went by had immense potential to bring out the inner turmoil between the characters but it failed to evoke the feelings that it was actually capable of. If Arnav is angry with Khushi why doesnt he tell her? How will that change anything for him? What holds him back? What stops Khushi from letting her family know that she is being tormented by a man who has held her captive?

Arnav is sexy, Khushi is beautiful. They seem to share an unexplained bond. What happens to the story after that? All of a sudden, the dark, hateful man turns all cheesy just like our regular TV leads. Even the actress, though charming and likable is now all mushy and irritating out of turn. The serious love story has turned into a comedy!

This brings me to question a lot about the consistency in these serials. Are drastic changes to a script a good option, or is it what the viewer’s really looking for? Lets take a look at the trends.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Jadu
If one were to take a note of the TRP figures, Iss Pyar Ko Kya Naam Doon made an entry into the Top Ten List of shows in the Month of October with a TRP of 3.48 in the No. 8 slot when the Arnav had slowly begun to exhibit emotions towards Khushi. During this month the ratings ranged between 3.24 and 3.5. The show remained in the in the bottom five of the Top 10 Shows List. It crossed the 4.0 mark for the very first time when the Jadu Hai Nasha hai Promo aired in early November. Expectations were running high and the audience badly wanted to see Arnav and Khushi together. With a galloping 4.18 TRP the show made tremendous progress over night. However when the story switched back to the hatred track one could see an instant drop in numbers to as low as 3.24 in the very next week.

The comedy track was pulled in during the month of December with the introduction of new characters such as Nanda Kishore while Arnav's girl friend Lavanya made an exit. The ratings during the month seemed to have settled between the range of 3.7-3.9 which seemed a safe zone.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 405928_357059120989979_238910379471521_1345360_39575001_n
However when the show started to dip in its rankings despite having a steady TRP the airing of the Teri meri Promo and the subsequent song sequence once more worked in its favour.

Audience clearly wanted the intense love track back and embraced the same with open arms as the TRP's once more touched 4.12 during the airing of the sequence.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Arnav+kisses-1
The show had made it to the Top 5 by this time. Between January 21st and February 14th the TRPs each week ranged between 4.12 and 4.59, the latter being the highest ever since the inception of the show.The moment Arnav and Khushi's got married and the reason for the marriage turned out to be hate the numbers plunged downwards once more.

Through March the show managed to maintained an average TRP of 3.6 which was a constant figure since November even during the tracks that had received a lot of criticism among the show discussing Online audience. In the week that concluded the latest TRP was 3.50 which was a steady fall over the weeks from 3.9 to 3.7 to finally 3.5.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Ipkhl
Observations: People prefer watching the love track between the leads more than the turmoil. Whenever the leads are at logger heads, there has been a steady fall in the numbers. Though the average number of people who watch the show remains stable on an average, perhaps weaving a slightly more sensitive story around the leads may work more for the show. The online audience in case of this show have shown strong sense of like and dislike. Irrespective of whether they like something or not, at least a 3.5 range audience always watches the show.

The Online Audience: The show enjoys a vast Online Fanbase with various Fan Groups and Fan Pages adding numbers by the day. This audience enjoys discussing and debating over the tracks in the show and often readily offer suggestions and feedback. This is perhaps one of those very few shows where the TRP's and the Online Fan Base peacefully co-exist in harmony with one another.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Ipkpics
Suggestions: A little more attention can be paid to the story and the direction which seems to appear disoriented off late needs to be immediately looked into. While the character graphs would remain the same, a little progression in terms of their daily developments and incidents could add more variety to the current plot. The emotions at times fall flat taking away the beauty of what could otherwise be sensitively conveyed. Other characters can be more effectively inter-woven into the main love story. For example there is no interaction between Payal and Shyam, though the former is fully aware of the man's past with her sister. She is so stuck up with pleasing her mother-in-law that she hasn't bothered to probe further into why her sister got married to Arnav all of a sudden. Even if Khushi had fallen in love with Arnav without Payals knowledge she has every right to ask questions being her sister. Khushi can discuss her problems with her own family.
4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Khushi+Holi
If she chooses not to in order to save her sister, there has to be a way in which what Arnav did should start to back fire. After all, he got married to Khushi under misconception. He does nothing to change his brother-in-laws ways other than making eyes, gritting his teeth and asserting Khushi is now his wife. The forced rabba vey moments too can be replaced by sequences where Arnav and Khushi start to understand each other as fellow humans and stop running after the unexplained divine connection they share. A little more attention to direction while Arnav emotes can work wonders for the show especially since most of the population watching the show is female and they are young too. We have his break down sequences for precedence. No one likes the villain, but people are always willing to watch a man who is ready to change for the woman he loves. A subtle emphasis on it with a variety infused in day to day sequences can do the trick for the show.

We will be back next week with another show and their trends.

Note: These are observations made by the writer of the article. You as audience are more than welcome to share your views on the same and correct us if you feel we have failed to observe any point or issue. We at Rangmunch are always open to healthy discussions and debates.

Niharika Vidya Sagar
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Data de inscriere : 27/01/2010
Varsta : 38
Localizare : Bucuresti

Sus In jos

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 Empty Re: 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?)

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 4:34 pm

Admin_dea05 a scris:frumos clip! Pacat ca Alexa nu va ma subtitra filmul...era o posibilitate sa-l urmaresc si eu...asa in ritmul care este pus de fata aceea uit episodul anterior pana e postat urmatorul... Smile

Oooooo stai un pic ca n-am inteles Alex nu-l mai sbs?De ce?Ce s-a intamplat?
iulianagl
iulianagl

Data de inscriere : 02/03/2010
Varsta : 54
Localizare : Romania

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 4:34 pm

Buna.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Admin_dea05 Joi 05 Apr 2012, 4:46 pm

iulianagl a scris:
Admin_dea05 a scris:frumos clip! Pacat ca Alexa nu va ma subtitra filmul...era o posibilitate sa-l urmaresc si eu...asa in ritmul care este pus de fata aceea uit episodul anterior pana e postat urmatorul... Smile

A rabufnit fata care il subtitra , a zis ca s-a bagat peste filmul ei.... 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 2743637754 ...I-a vorbit f urat...
Admin_dea05
Admin_dea05
Admin
Admin

Data de inscriere : 12/09/2009

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Joi 05 Apr 2012, 4:48 pm

iulianagl a scris:

Bună ziua fete frumoase. Em s-a supărat că Alexa a subtitrat ep 11 și a avut o izbucnire la comentarii pe contul Alexei de pe Youtube.
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 4:52 pm

Admin_dea05 a scris: A rabufnit fata care il subtitra , a zis ca s-a bagat peste filmul ei.... 4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 2743637754 ...I-a vorbit f urat...

Pai daca ea crede ca s-a bagat peste filmul ei atunci de ce nu-si face treaba cum trebuie.Mai frate eu chiar nu o inteleg pe fata asta deci il traduce dupa timpul ei dar da am inteles asta dar daca totusi vrea cu adevarat asta de ce refuza ajutorul am intrebat-o si eu daca are nevoie de ajutor si a zis ca nu?Foarte bine atunci am hotarat sa-l traducem episodul in fiecare zi cu Narcisa dar eu eram de parere ca putea sa imparta munca impreuna sa spunem o zi eu o zi tu daca vrei cu adevarat sa faci ceva frumos.Eu asa as fi fost de parere.Dar ce sa-i face minte tanara ca am inteles ca are doar 14 sau 15 ani.In fine n-are rost sa mai discutam ca oricum tot asa ramane...in aer.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 4:53 pm

narcisa a scris:
Bună ziua fete frumoase. Em s-a supărat că Alexa a subtitrat ep 11 și a avut o izbucnire la comentarii pe contul Alexei de pe Youtube.

De aceea nu am mai gasit eu episodul de dimi?Pfuuuuiii Narcisa ce parere ai?Te las sa spui tu ceva ca eu am zis deja.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Joi 05 Apr 2012, 5:06 pm

iulianagl a scris:

Pai daca ea crede ca s-a bagat peste filmul ei atunci de ce nu-si face treaba cum trebuie.Mai frate eu chiar nu o inteleg pe fata asta deci il traduce dupa timpul ei dar da am inteles asta dar daca totusi vrea cu adevarat asta de ce refuza ajutorul am intrebat-o si eu daca are nevoie de ajutor si a zis ca nu?Foarte bine atunci am hotarat sa-l traducem episodul in fiecare zi cu Narcisa dar eu eram de parere ca putea sa imparta munca impreuna sa spunem o zi eu o zi tu daca vrei cu adevarat sa faci ceva frumos.Eu asa as fi fost de parere.Dar ce sa-i face minte tanara ca am inteles ca are doar 14 sau 15 ani.In fine n-are rost sa mai discutam ca oricum tot asa ramane...in aer.

dar ea nu s-a bagat peste munca altuia..fara sa intrebe??
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:07 pm

Frumos.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:09 pm

4.Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon ( Ce nume să-i dăm acestei iubiri?) - Pagina 13 531955_337264702998696_1196976094_n Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:15 pm

Skumpyk86 a scris:

Aha deci!Tu stii mai bine.dar nu e frumos ce a facut putea foarte frumos sa imparta munca .

dar ea nu s-a bagat peste munca altuia..fara sa intrebe??

Aha deci asa e!Tu stii mai bine dar nu e frumos ce a facut putea sa imparta munca, ca Alex e o dulceata de fata.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Joi 05 Apr 2012, 5:20 pm

iulianagl a scris:

Aha deci asa e!Tu stii mai bine dar nu e frumos ce a facut putea sa imparta munca, ca Alex e o dulceata de fata.

total de acord..dar stii si tu ca Em a inceput traducerea fara sa ma intrebe.Eu am fost prima care a inceput traducerea...si deasta spun...ea nu s-a bagat peste munca altuia..fara sa intrebe??Si o acuza pe Alexa...

si eu nu i-am zis nimic lu Em pentru ca fiecare e liber sa traduca serialul..si ceilanti sunt liberi sa isi alega unde sa se uite/la cine.
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:24 pm

Skumpyk86 a scris:

total de acord..dar stii si tu ca Em a inceput traducerea fara sa ma intrebe.Eu am fost prima care a inceput traducerea...si deasta spun...ea nu s-a bagat peste munca altuia..fara sa intrebe??Si o acuza pe Alexa...

si eu nu i-am zis nimic lu Em pentru ca fiecare e liber sa traduca serialul..si ceilanti sunt liberi sa isi alega unde sa se uite/la cine.

There you go!Vezi si ea de ce face asa acum stiind asta?Rusinica.Sincer mie imi place ca sa ne ajutam intre noi ca doar suntem oameni ai vazut ce a zis si Mami Ji si eu am invatat din viata un lucru ca trebuie sa fim oameni mai intai de toate.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:26 pm

Oho a inceput recap dar imi place.Vizionare placuta sa vedem razboiul celor doi Raizada.Please Baba Ji do a magic spell.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:27 pm

Ce inocent a spus ea ca ea a prins aia. Smile
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Joi 05 Apr 2012, 5:30 pm

iulianagl a scris:

There you go!Vezi si ea de ce face asa acum stiind asta?Rusinica.Sincer mie imi place ca sa ne ajutam intre noi ca doar suntem oameni ai vazut ce a zis si Mami Ji si eu am invatat din viata un lucru ca trebuie sa fim oameni mai intai de toate.

Diferenta e ca eu nu ma facut cum a facut ea cu Alexa...ba chiar atunci i-am multumit si i-am zis ca o las pe ea ca eu nu pot pune ep des...si chiar daca continuam nu ma suparam daca punea si ea...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:37 pm

Ce egoista e Mami cred ca Arnav trebuia sa fie baiatul ei nu Akash.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:45 pm

Ce naiba mai frate chiar esti prost Arnav.Du-te....
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:50 pm

Doamne fierbe gelozia in el si el prostanacul crede ca e ura.Dar sa fiu al naibii daca asta e ura atunci eu sunt Papa.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 5:54 pm

No promo.Hell no!!!
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Joi 05 Apr 2012, 6:08 pm

Ep de azi..cine doreste sa il vada fara trad...

e pe mai multe parti..o calitate buna si doar in doua parti apare un pic mai tarziu....
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Joi 05 Apr 2012, 6:13 pm

Ai vazut cum a mancat papara Khushi de la Arnav.Ce ma enervat a stat ca papusa de "lichitura" si s-a uitat la Shyam cum o bruscaa pe Khushi.Dar nu e gelos asa spune el e ura o uraste de moarte si din cauza asta o chinuie ca de cineva trebuie sa plateasca fara sa fie intrebat de ce si cum?
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Joi 05 Apr 2012, 6:13 pm

iulianagl a scris:

De aceea nu am mai gasit eu episodul de dimi?Pfuuuuiii Narcisa ce parere ai?Te las sa spui tu ceva ca eu am zis deja.
Sunt de acord cu ce-ai spus în mesajul anterior, pot să înțeleg că nu subtitrează că nu are timp, nimeni nu e obligat să muncească pentru alții, dar dacă tot n-are timp, nu înțeleg de ce a refuzat ajutorul. Eu întotdeauna mi-am imaginat că cine face o astfel de muncă o face pentru a-i bucura pe ceilalți pentru că o altă răsplată nu există, dar unii o fac doar pentru ego-ul lor (altfel de ce ar fi condiționat postarea episoadelor de numărul de comentarii). Dar așa cum ai zis e o copiliță, poate când va crește își va da seama că lucrurile nu funcționează așa într-o comunitate.
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Joi 05 Apr 2012, 6:15 pm

Skumpyk86 a scris:Ep de azi..cine doreste sa il vada fara trad...

e pe mai multe parti..o calitate buna si doar in doua parti apare un pic mai tarziu....
Te-ai uitat Miha? Spuneai că nu te mai uiți.
narcisa
narcisa
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Andreea_Miha Joi 05 Apr 2012, 6:16 pm

narcisa a scris:
Te-ai uitat Miha? Spuneai că nu te mai uiți.

am zis ca nu ma uit daca incepe iar cu cearta...offff....nu pot sa renunt la el..........

eu acum ma uit..am vazut doar prima parte...
Andreea_Miha
Andreea_Miha
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 13 din 40 Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum