Serialesitelenovelet
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii

+25
lindus43
Theo_1
vania_e
DENISA
dana17
rina-rina
Gloxinia2010
Luana
Garo
iulianagl
rodica 57
pufy2010
dana4699
teodora_roman
dlacatus65
Geta
Admin_dea05
lica54
ASI 4 ever
florica
andreea90
narcisa
alitheea
axxa246
anuta1971
29 participanți

Pagina 22 din 40 Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Urmatorul

In jos

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 Empty Re: 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:06 pm

ceren: murat, are you ok?
murat: mom, dad, and nakiye.. can you come too? I want to have a word with all of you.
do you remember this piece I played on the piano mom?
nesrin: yes.
murat: It is Korsakov's the flight of a bumble bee. It is a hard piece to play. 16th note runs follow each other in a quick pace. when I was in high school my music teacher said he would test us with this piece. I studied hard for days and nights over and over again. I studied so hard that the neighbors came and begged my dad for me not to play the piano at least at nights so they could sleep.
Then the exam came. I thought I would come first in the class. I played It well. But I came second. A boy named Refik came first. I could not bear it. I objected to the teacher and he talked to me privately. He first told me the mistake I had done while playing the piano and then told me “if you enter a race you cannot always win. There is always the chance for you to lose. It is an important virtue to accept you have failed. He was right. As I grew up, I understood what he meant even more. And whenever I lose something I remember my teacher and this piece on the piano.Just like today.
(his voice trembles) I lost Hasret today. You thought we had a relationship with Ceren but we are only friends. There was only one person in my heart always. Because of a misunderstanding Hasret got married to Levent. I wanted to be sure it was because of a misunderstanding but I did not want to affect hasret’s decision so I asked Ceren for help. So in short it was just a game. And in the end of the game there was a chance we could win or lose and as I said. I lost. Hasret chose levent.. and so the game is over. I just wanted all of you to know. And I have one thing I ask from all of you. I want this subject closed. I do not want to discuss this further in this house anymore.
Nesrin: where are you going?
Murat: I am around until after the wedding. Levent asked me to be witness at his wedding. I am going to keep the promise I gave my friend.
Kadir comes to cobra and tells him gülnaz needs a hand with the boxes to carry. And cobra says he is busy and he will go to Gülnaz later on..
kadir tells cobra to go help his sister and he says he is busy.
gülnaz lifts another heavy box and she feels pain.
kadriye comes over.
helps her.
levent is arranging the invitations and he wants them for the next day.
ceren comes to hasret's house.
Ceren: can I come in.
Hasret: of course. Please come in.
Take a seat.
Ceren: thanks. I am sorry I just came over without calling you first.
Hasret: no its ok. And its good you came. I owe you and apology for what I did at the restaurant.
I lost control. I was so stressed out about the wedding.
Ceren: so how do you feel now?
Hasret: when I went away. Everything became crystal clear. I was worried about nothing. Levent is a great guy. He loves me a lot. He cares about me. He did so many nice things form e.
Ceren: you are right.
Hasret: and you should not worry either. I am sure you and murat will be very happy. I know he is a little cranky sometimes and stubborn but he is a very good person. You will feel great around him. He will not talk much but he will make you feel loved. You should know that he is a very valuable person.
Saime:hello.. did you offer anything to your friend.
Hasret: oh sorry. What would you like to drink?
Ceren: next time maybe. I have to go.
Hasret: but you just came.
Ceren: I really have to go.
Hasret: ok.
Ethem: sometimes words are not enough. It’s one of these moments. I cannot say don’t be upset or you will forget her.
Murat: I understand dad. You do not have to say anything.
Ethem: we are always supportive of you. Your mom and me. we will get past this.
Murat: ok.. but I just want to be alone and I do not want to discuss this anymore.
cobra is playing cards with the sleeping man. and a boy comes and tells cobra gülnaz is not feeling well.
gülnaz must rest in bed and she should not be upset.
gülnaz says I did ask for you and you did not come.
cobra can feel the babies inside her tummy.
gülnaz says she wants to wash the curtains.
he says I will do it.
she says of course you have to clean the windows you have the wash the clothes. and iron them and you have to cook too..
cobra says I will do everything.
Levent: here it is. Our wedding invitation.
Hasret: It’s very pretty.
Levent: everyone will receive one tomorrow.
And there is wedding candy samples here. But I loved this one most.
So do you like it?
Hasret: very nice.
Murat: you went to see hasret?
Ceren: oh don’t look at me like that. I did not feel good about this whole thing.
Murat: I want everyone to close this subject and I ask everyone but you go and see her.
Ceren: aren’t you going to ask me what we talked about?
Murat: no
Ceren: come on you are dying to know what we talked about. Hasret is still in love with you.
Ok she cannot shout it out. But I understood. When she talks about you her voice changed. Her eyes drifted away. They shone. Her breathing changed..and furthermore as a woman I can feel it that she loves you. She loves you.

Murat: your feelings don’t count. Hers does. And she has given a decision. Did you forget? She chose levent.
Ceren: but
Murat: please accept it. Everything is over.
Ceren: so you accept that its over.
Murat: I do.
gülnaz now thinks she has died and gone to heaven. she says I am sure I died. Its impossible for you to be so clean.
anyway he pinches her to show she is not dead.

gülnaz now wants strawberries.

EPISODE 44 PART 2

https://www.youtube.com/watch?v=nGy8qG0Xl2s

he says he will find strawberries for her.
he runs out.
NESRÝN: so what will happen now Ethem.
Ethem: It is going to be hard for him to get over this. It is after all love pain.
Nesrin: I guess the other day I was way over the top?
Ethem: please don’t blame yourself (OH SHE SHOULD )
Nesrin: He must be very mad at me.
Ethem:I think he is mostly mad at himself.
Nesrin: I wish all of this never happened.
Ethem: how would we know it would end like this?
Look now, what we have to do is not dwell in the past. We should be here in the present and help murat out.
Nesrin: I am upset for Murat but still happy that this hasret case is closed (OH WHAT A BITCH!!! )
He is a strong boy. He will be fine.
cobra finds strawberries but they are very expensive so he cannot buy them. he has a plan and he takes cafer with him.
Nakiye sent a message to the man. and they are going to meet.
nakish has seen his photo and she thinks he is so handsome. Ceren asks what he does for a living. How he found you etc. And nakish says I will meet him and I will talk then. But Nakiye found the man on the internet (but she has found the wrong man.. )
murat has gone out.. he is walking under the snow.. like a mad man..
he remembers dancing with hasret..
Hasret: dinner is nearly ready. What are you doing?
Levent: sit down I want you to see something.
Let’s see if you like it. I have looked at 2 houses. This one has a swimming pool and you can see the bosphorus. Look this is the living room. You can redecorate it if you want it. The kitchen is big. This is the bathroom. So what do you think.
Hasret: It’s fine.
Levent: so is that all?
Hasret: what else should I say?
Levent: this is the house we plan to live in. you could give me your opinion.
Hasret: you said there were 2
Levent: you can look if you want.
Hasret: which button do I press? This one
Levent: no the other..
and she presses a wrong button and she sees that levent never erased the video about her first talk with murat...
Levent: you can look at the other house later if you want
Hasret: let me check the dinner
ceren explains everything about the game they had to play.
she says murat will never be the same. he is so in love with hasret.
and nesrin says he might need time.

hasret talks with gülnaz, and balçiçek..
and now balçiçek says I thought you would get married with murat.. and she laughs. And gülnaz and kadriye scold balçiçek.
cafer pretends he is going to buy lots of fruit.. he gives orders and cobra steals a few strawberries but leaves the money for the 4 strawberries he has taken.
kadir comes to visit hasret.
Hasret: Kadir? Where did you come from?
Kadir: I just wanted to see my sister
Hasret: come sit down.
Ceren: welcome. Do you want coffee?
Murat: ok.
Hasret: are you upset about something? Is it Yýldýz?
Kadir: yes but I came to talk about something else. You are getting married with Levent.
I do not want to meddle in your affairs but
Hasret: then don’t
Kadir:I will still say my opinion if you like it or not.
You are both important for me. I want you to be happy together. Is this a crime?
Hasret: It’s too late for us kadir.
Kadir: It is not. You both love each other.
It’s never too late. Look I talked to him. He is in love with you. He told me.
Hasret: mUrat is getting married with ceren
Kadir: who the hell is Ceren?
Hasret: well I guess your precious teacher has not told you the truth huh?
Saime: kadir I brought you meatballs you like them.
Hasret: KADÝR!!
Ceren: would you like to talk?
Murat: no need
Ceren: this is ridiculous. She is getting married and you won’t tell her to stop. What is this?
gülnaz is happy with the 3 strawberries. Cobra asks can I have one ?
she says ok. she says It was enough for you to rush out to find strawberries.
she says they have to start shopping for the babies.
saime asks hasret a question and she wants a clear reply.
she says ARE YOU SURE YOU WANT TO MARRY LEVENT.
hasret says he has done so many things for me. he always supported me.
I will not abandon him.
siame says we are talking about the man you are going to marry. spend your life with.
so you will endure being upset all your life just so he is not upset..
hasret goes out to her room..

Levent talks to his mom. He has bought her a plane ticket fort he wedding.
cobra sees a dream about her children. a boy and a girl and both are wearing hats like cobra
Hasret writes in her diary:
ANOTHER day has passed. The wedding date is coming closer everyday. I do not know what is going to happen. I am tired. I have no strength in me. Levent is sorting everything out. He Is so happy, he is so excited. But what about me? why do I still feel uneasy?
murat is not having breakfast.
nakish opens the door and receives hasret's wedding invitation
Gülnaz says she doesn’t feel well enough to come and she has to stay in that day too to Hasret. Hasret asks where kadir is.gülnaz says he came home very late. Gülnaz has received the invitation and she liked it.
Murat: what’s up?
Ceren: we just received this.
Murat reads the invitation.. he is composing a song.

Levent and hasret are looking at house decoration stuff.
Hasret is writing in her diary.
Ceren: what are you doing?
Murat: I am going to the neighborhood to give lessons to kadir and his friends.
Ceren: can I come too? Please?
Hasret has sent koray to pick up gülnaz and kadriye.. they have brought hasret presents.
Levent has found a long term loan to close his short term debts. Murat receives a call.. the wedding gown he ordered is ready.
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Data de inscriere : 27/09/2009

Sus In jos

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 Empty Re: 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de narcisa Sam 19 Mar 2011, 6:08 pm

Iau eu 2.
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:08 pm

iulianagl a scris:

Am ras la faza asta si a mai fost aia cand veneau ei de la sapat dupa comori si i-a prins Gulnaz si Kadrye.Dar sa vezi dupa ce am plecat de la calculator si m-am dus in dormitor sotul meu s-a trezit si m-a intrebat daca Crying or Very sad din nou ca vinerea trecuta , iar vinerea trecuta cand m-am dus in dormitor plangand el a crezut ca mi-e rau de aia Crying or Very sad.Zic nu acum rad, ei bun treci la culcare. Smile Smile Smile
Smile Smile Smile super fază Cobra curat şi Cafer ca un coşar Smile Smile şi faza cu furatul căpşunilor a fost bună Smile
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:09 pm

narcisa a scris:
Acum am descoperit că-mi place mai întâi să citesc comentariile voastre și dacă nu mă mai duc cu sacul plin la pomul lăudat filmul mi se pare chiar grozav. Am reușit în sfârșit să văd și unde bat scenariștii. Dar să nu îmi fac prea mari speranțe, sunt sigură că fac scenariștii ceva și după ce văd și episodul ăsta voi deveni din nou la fel de confuză.

Sunt foarte strategici si stii ce, am ajuns la concluzia ca si cu difuzarea serialului de la ore mai tarzii e o strategie, probabil ca vor ca noi, lumea inebunita dupa ei sa ne saturam de ei intr-un fel sa uitam de ei ca ei sa poata face ce vor, adica sa nu le mai dam atentie sa se plimbe si ei in voie la brat sau de mana, ma rog chestii din astea.
iulianagl
iulianagl

Data de inscriere : 02/03/2010
Varsta : 54
Localizare : Romania

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:10 pm

narcisa a scris:Iau eu 2.
cheers cheers cheers
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:11 pm

Fetelor a început războiul în Libia, intră NATO peste ei Crying or Very sad
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:13 pm

anuta1971 a scris:
Smile Smile Smile super fază Cobra curat şi Cafer ca un coşar Smile Smile şi faza cu furatul căpşunilor a fost bună Smile

Ce fata avea Cafer au ales bine actorul la personaj, da si faza cu acele capsuni.Gulnaz credea ca n-o sa-i gaseasca sau cumpere dar uite ca totusi a facut-o, si faza cu detectorul de metale cand a gasit aurul de la nunta in podeaua case lui Cafer ce incredere are Cobra in el bine dar casa aia a fost a lui Cobra inainte.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:15 pm

anuta1971 a scris:Fetelor a început războiul în Libia, intră NATO peste ei Crying or Very sad

Rahat, era de asteptat.Cine au fost cu ideea frantuzul de Sarcozy si Obama,bama, bama stii era o melodie asa.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:16 pm

narcisa a scris:Iau eu 2.

Multumesc draga mea.As lua eu continuarea de la prima parte dar sa nu se supere Nico.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:25 pm

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 198223_172411309475903_121114157938952_421906_5761328_n48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 190685_172411249475909_121114157938952_421905_5556842_n
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 196942_172411849475849_121114157938952_421932_8087479_n
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:29 pm

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 189923_172412522809115_121114157938952_421975_553989_nUite si gropita lui Cansel.
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 196269_172412369475797_121114157938952_421965_6916757_n 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:29 pm

iulianagl a scris:

Rahat, era de asteptat.Cine au fost cu ideea frantuzul de Sarcozy si Obama,bama, bama stii era o melodie asa.
Da, Sarkozy deja şi-a trimis avioane în spaţiul aerian libian şi au anunţat mai multe ţări că li se alătură
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:31 pm

iulianagl a scris:http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/198223_172411309475903_121114157938952_421906_5761328_n.jpg http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/190685_172411249475909_121114157938952_421905_5556842_n.jpg
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/196942_172411849475849_121114157938952_421932_8087479_n.jpg
Smile Smile Smile Smile doamne râd singură Smile
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:32 pm

iulianagl a scris:48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 189923_172412522809115_121114157938952_421975_553989_nUite si gropita lui Cansel.
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 196269_172412369475797_121114157938952_421965_6916757_n 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 283516
Doamne că tare frumuşel este 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 248946 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 248946 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 248946
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:38 pm

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 195948_172410299476004_121114157938952_421870_2013095_n

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 200744_172411179475916_121114157938952_421903_1625887_n
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 19 Mar 2011, 6:42 pm

gata fetelor am treminat , ma doare gura de atata vorbit Smile Smile Smile
alitheea
alitheea
vip
vip

Data de inscriere : 13/01/2010
Localizare : TIMISOARA

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 19 Mar 2011, 6:46 pm

anuta1971 a scris:Bună seara tuturor 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 517793

Mulţumesc Nico pentru traducere cheers

Hasret are 19 ani Axxa, e la prima iubire nu gândeşte ca o femeie de 35 de ani, a crezut că dacă încearcă, are voinţă, o să şi poată iubi, a încercat dar n-a putut. E sinceră, refuz să o bănuiesc de perversitate, cred că nu e cazul. Levent şi Murat sunt bărbaţi cu experienţă fiecare marcat în mod diferit de experienţele anterioare. Murat va fi pe viaţă un suflet marcat de modul în care a pierdut-o pe Selin. Rănile sunt vindecate dar rămân cicatricile. Ai pus mai devreme o întrebare, câte dintre noi ar accepta un bărbat ca Murat? E rupt din context, Câţi bărbaţi ar fi făcut pentru o femeie ceea ce a făcut Murat pentru Hasret? Cum poate reacţiona o femeie în locul Hasretei faţă de omul care a re-creat-o si de care în timp s-a îndrăgostit . A luat-o pe Hasret când avea noroi şi spini sub unghii, a impins-o peste limitele ei şi a transformat-o în femeia superbă de acum. A avut Murat încredere în Hasret mai multă decât a avut ea însăşi. Hasret are pentru Murat nu numai dragoste are devotament, fascinaţie, admiraţie. Murat greşeşte, recunoaşte ca greşeşte dar e teribil de gelos şi câte prostii pe lumea asta au fost făcute din cauza geloziei? Întrebarea care s-a pus în serial cred că este dacă Hasret preferă să trăiască alături de un geniu (viaţă deloc uşoară) sau să fie regină în casa unui om mediocru. Voi ce aţi fi ales? Părerea mea e că o femeie nu e nici fericită, nici realizată prin bărbatul pe care-l are alături, ci prin sine însăşi, dar ca femeie te împlineşti lângă bărbat, şi invers. Asta a vrut Murat pentru Hasret să-şi ia propriile decizii, să evolueze, chiar dacă asta ar fi însemnat să o piardă. Gestul lui nu e semn de slăbiciune ci de o mare tărie de caracter. Mă întreb cum va reacţiona Murat dacă Levent o să-i spună că el a renunţat la Hasret. Cred că ăsta va fi pasul următor al lui Levent. Aşa iar va putea semăna îndoiala între Murat şi Hasret. O să vedem ce o să ne mai pregătească scenariştii. Să nu vă supăraţi pe mine e doar o altă părere, vă pup 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 517793
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 357595 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 357595 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 357595 :cei mai iubiti :cei mai iubiti :cei mai iubiti 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 517793
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 19 Mar 2011, 6:51 pm

iulianagl a scris:

Multumesc draga mea.As lua eu continuarea de la prima parte dar sa nu se supere Nico.
nu ma supar pui ca mi-au venit niste musafiri 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 2743637754 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 2743637754 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 2743637754 si azi era ziua mea libera , de tot sad sad sad
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 19 Mar 2011, 6:54 pm

vorbim mai tarziu kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:54 pm

alitheea a scris:nu ma supar pui ca mi-au venit niste musafiri 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 2743637754 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 2743637754 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 2743637754 si azi era ziua mea libera , de tot sad sad sad

Pai imi pare rau dar n-am luat-o, dar daca vrei o iau imediat.
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Sam 19 Mar 2011, 6:57 pm

iulianagl a scris:

Pai imi pare rau dar n-am luat-o, dar daca vrei o iau imediat.
ok pui, multumesc kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 6:58 pm

alitheea a scris:vorbim mai tarziu kiss kiss kiss
48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 155520 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 155520 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 155520 48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 155520
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Sam 19 Mar 2011, 6:59 pm

Am luat continuarea. kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 7:05 pm

iulianagl a scris:Am luat continuarea. kiss kiss kiss

cheers cheers cheers
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Sam 19 Mar 2011, 7:12 pm

POVESTEA LUI ROSE
Cand m-am intors, am vazut o batranica marunta, cu putine riduri pe fata, care ma privea cu un zambet ce ii lumina intreaga fiinta.
Spuse: - Buna, frumosule. Ma numesc Rose. Am 86 de ani. Pot sa te imbratisez?
Am izbucnit in ras si, dupa acceptul meu, ma stranse in brate cu putere.
- Ce cauti la universitate la varsta asta frageda si inocenta? am intrebat-o.
- Vreau sa gasesc un barbat bogat, sa ma casatoresc, sa ma stabilesc la casa mea, sa fac niste copii, raspunse ea zambind.
- Hai sa lasam gluma, am reluat.
Eram foarte curios sa aflu ce o motivase sa abordeze acest gen de provocare la varsta ei.
- Dintotdeauna mi-am dorit sa merg la universitate si acuma mi se indeplineste visul, imi spuse.
Dupa curs ne-am dus la bufetul studentesc si am baut un milkshake de ciocolata. Ne-am imprietenit pe loc.
Timp de trei luni, zilnic, dupa ore, plecam impreuna si stateam de vorba necontenit. Eram de-a dreptul fascinat sa ii ascult acestei "masinarii a timpului " confesiunile atat de bogate in intelepciune si experienta.
De-a lungul anului, Rose a devenit " mascota " campusului si se imprietenea cu usurinta cu toata lumea, oriunde s-ar fi dus. Ii placea sa se puna la patru ace si sa se lafaie in atentia pe care i-o acorda toata lumea in jur. Si se bucura de fiecare clipa.
La sfarsitul semestrului am invitat-o pe Rose sa tina un discurs la banchetul fotbalistilor. Imi vor ramane mereu in minte invataturile ei.
A fost prezentata si a pornit spre tribuna. Cand a inceput discursul ei pregatit de acasa, scapa trei dintre cele cinci cartonase pe care isi notase ce voia sa spuna. Deranjata si stanjenita, se apleca spre microfon si spuse pur si simplu:
- Imi pare rau ca sunt atat de neindemantica. Am renuntat la bere in favoarea whiskey-ului si marca asta, Lent, ma baga in mormant. N-am sa reusesc sa mai pun in ordine cartonasele astea, asa ca am sa va spun ceea ce stiu.
Noi am ras si ea tusi ca sa-si dreaga glasul. Continua:
- Nu incetam sa ne jucam pentru ca imbatranim. Imbatranim pentru ca incetam sa ne jucam.
Exista numai cateva mici secrete pentru a te mentine tanar, a fi fericit si a deveni un om de succes.
Trebuie sa razi si sa gusti umorul fiecarei zile. Trebuie sa ai un vis. Atunci cand ramai fara vise, mori. Suntem inconjurati de oameni morti si nici nu ne dam seama.
E o mare diferenta intre a imbatrani si a evolua. Daca ai 19 ani si stai in pat inert timp de un an, fara sa faci un lucru productiv, vei implini 20 de ani, dar nu voi evolua. Daca am 87 de ani si zac in pat timp de un an fara sa fac nimic voi implini 88. Toata lumea imbatraneste. Nu e nevoie de talent sau pricepere, pentru asta.
Ideea e sa evoluezi, identificand mereu oportunitatile care se ascund in inima schimbarii.
Nu regreta nimic. Cei care sunt deja batrani sa nu regrete ceea ce au facut, ci mai degraba ceea ce nu au facut.
Numai cei care au regrete se tem de moarte.
Si-a incheiat discursul cantand cu avant "Trandafirul ...".
Ne-a incurajat sa ii studiem versurile si sa le punem in practica in viata cotidiana.
Rose si-a luat diploma pe care o dorise atatia ani.
La o saptamana dupa absolvire, Rose s-a stins pe tacute in somn.
Peste 2000 de studenti au fost alaturi, pe ultimul drum, de cea care le-a demonstrat ca nu e niciodata prea tarziu sa fii ceea ce vrei sa fii.

SI NU UITATI:
NU POTI ALEGE SA IMBATRANESTI SAU NU,
DAR POTI ALEGE SA EVOLUEZI

melodii frumoase

http://www.saigonocean.com/nghenhacHoaTau/jukebox.swf

48. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 22 35le1kn
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 22 din 40 Înapoi  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum