Serialesitelenovelet
50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Pbucket

Alăturați-vă forumului, este rapid și ușor

Serialesitelenovelet
50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Pbucket
Serialesitelenovelet
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii

+25
dlacatus65
nutzi
razbunator
Lucica10
narcisa
Petre Gabriel Nicoleta
vivi
vania_e
annadanna
DENISA
iulianagl
pufy2010
axxa246
Luana
scumpica22
Geta
rina-rina
Admin_dea05
dana17
florica
lica54
andreea90
anuta1971
alitheea
Garo
29 participanți

Pagina 23 din 40 Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Urmatorul

In jos

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Empty Re: 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de anuta1971 Dum 10 Apr 2011, 11:14 pm

nesrin comes down says is murat up?
nakish says he never even slept. he was working all night.
gülnaz explains the mysterious treasure hunter was cobra.
murat calls hasret and she does not open her phone.
gülnaz says she has thought of a very good penalty for cobra.
nakish has texted nakiye.. and she is excited and she forgot to bring the tea
Murat calls kadir to speak to hasret. and kadir says I already said you were at home.
murat says I know you are mad at me still. but we need to meet. It is very important. she says she cannot meet him. just tell me over the phone.
murat says he was working on a composition for a long time.
and he says I want you to sing to this.
she says I have stopped singing. I will not sing anymore.
he says levent will be the producer. we can get this song as a single.
and he says you have to do this for me and levent. he has gone bankrupt. his company has closed.
he says please think it over. please.
hasret says all because of me.. and she rushes off to see levent..

Gülnaz has brought plants to cobra.. and she says you have to plant these..
and cafer calls and says he has asked around and he says the map is a fake.
hasret comes to levent's office and it is empty.
her album covers are on the floor..
levent is trying to cook eggs for himself. ceren comes to the house and she says she was worried about him.
she says she bought bagels (Turkish simit) he says he will make coffe and they can have cheese with the bagels.
Levent says lets not talk about me all the time.
let me ask a few questions. he asks if she will be staying in Istanbul or not. she says she is not sure yet..

gülnaz says she will call the cops and hand him over for damaging the water pipes and entering other people's gardens.
and gülnaz has arranged Kadriye to inspect cobra

commercial kadir is studying from his old notes for murat's lesson.
hasret asks if murat will come tomorrow.
and kadir says he actually came for you. and you were not here so he gave us a lesson.
hasret says she will not be with murat anymore.
and kadir says leave out the crap.. you love him.
they have a girls vs boys argument. kadir leaves.

the women are after the mysterious digger (which is cobra)..
kadriye has a duvet and she covers cobra with the duvet..
they open the duvet and it is cobra.. :geb gülnaz says she will give him the heaviest penalty.

cobra pretends he was after the mysterious digger himself. :geb
and ofcourse inside the luggage he is carrying there is shovels etc.
cobra explains what he has been doing to gülnaz..
murat is working on his composition.
hasret is sitting outside the balcony.
levent is drinking alone at his house.
nesrin comes down says is murat up?
nakish says he never even slept. he was working all night.
gülnaz explains the mysterious treasure hunter was cobra.
murat calls hasret and she does not open her phone.
gülnaz says she has thought of a very good penalty for cobra.
nakish has texted nakiye.. and she is excited and she forgot to bring the tea :geb
Murat calls kadir to speak to hasret. and kadir says I already said you were at home.
murat says I know you are mad at me still. but we need to meet. It is very important. she says she cannot meet him. just tell me over the phone.
murat says he was working on a composition for a long time.
and he says I want you to sing to this.
she says I have stopped singing. I will not sing anymore.
he says levent will be the producer. we can get this song as a single.
and he says you have to do this for me and levent. he has gone bankrupt. his company has closed.
he says please think it over. please.
hasret says all because of me.. and she rushes off to see levent..
Gülnaz has brought plants to cobra.. and she says you have to plant these..
and cafer calls and says he has asked around and he says the map is a fake.
hasret comes to levent's office and it is empty.
her album covers are on the floor..
levent is trying to cook eggs for himself. ceren comes to the house and she says she was worried about him.
she says she bought bagels (Turkish simit) he says he will make coffe and they can have cheese with the bagels.
Levent says lets not talk about me all the time.
let me ask a few questions. he asks if she will be staying in Istanbul or not. she says she is not sure yet..

gülnaz says she will call the cops and hand him over for damaging the water pipes and entering other people's gardens.
and gülnaz has arranged Kadriye to inspect cobra :geb :geb

commercial

Ultima editare efectuata de catre anuta1971 in Dum 10 Apr 2011, 11:17 pm, editata de 1 ori
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Data de inscriere : 27/09/2009

Sus In jos

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Empty Re: 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii

Mesaj Scris de andreea90 Dum 10 Apr 2011, 11:17 pm

iulianagl a scris:

Buna sunt aici doar va citesc am primit un cadou chiar de ziua baiatului meu.Am racit cobza de abia pot sa-mi tin ochii deschisi.Va rog sa ma iertati de data asta. kiss kiss kiss Ooo Anus am terminat si cealalta parte.[/quote]

La multi ani pentru baiatu tau Iuliana 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 517793 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155520 ... si multa sanatate, ca si eu am trecut acum o saptamana printr-o raceala ca asta si abia mi-a trecut .. sa te faci bine repede

kiss 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155520
andreea90
andreea90
vip
vip

Data de inscriere : 02/03/2011
Varsta : 33
Localizare : constanta

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Dum 10 Apr 2011, 11:19 pm

Nico am văzut că nu ai mai postat nimic şi am crezut că ai probleme cu netul... acum am postat amândouă acelasi lucru... scuze, trebuia să nu mă bag kiss
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Dum 10 Apr 2011, 11:24 pm

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 F55eac4a 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Baa224e7 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 49ec78c950. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Dd8c2c95 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 867da15c
DENISA
DENISA

Data de inscriere : 14/09/2009
Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Dum 10 Apr 2011, 11:26 pm

anuta1971 a scris:Nico am văzut că nu ai mai postat nimic şi am crezut că ai probleme cu netul... acum am postat amândouă acelasi lucru... scuze, trebuia să nu mă bag kiss
Nici o problema pui , incerc sa postez la pauza sa pot urmari actiunea kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Data de inscriere : 13/01/2010
Varsta : 54
Localizare : TIMISOARA

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:29 pm

narcisa a scris:
La mulți ani băiețelului tău Iuliana, să-ți trăiască și să fie sănătos. Câți ani a împlinit? 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 161472

Mersi la fel Narci, a facut 6 ani.50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Picture133r
iulianagl
iulianagl

Data de inscriere : 02/03/2010
Localizare : Romania

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:30 pm

andreea90 a scris:

Buna sunt aici doar va citesc am primit un cadou chiar de ziua baiatului meu.Am racit cobza de abia pot sa-mi tin ochii deschisi.Va rog sa ma iertati de data asta. kiss kiss kiss Ooo Anus am terminat si cealalta parte.

La multi ani pentru baiatu tau Iuliana 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 517793 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155520 ... si multa sanatate, ca si eu am trecut acum o saptamana printr-o raceala ca asta si abia mi-a trecut .. sa te faci bine repede

kiss 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155520 [/quote]

kiss kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Dum 10 Apr 2011, 11:32 pm

iulianagl a scris:

Mersi la fel Narci, a facut 6 ani.50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Picture133r
Sa iti traiasca puiutul si sa iti aduca numai bucurii.
A crescut de cand l-am vazut ultima data . kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de andreea90 Dum 10 Apr 2011, 11:32 pm

scorpia aia de baba .. tot nu-i convine ca se intalneste cu Hasret 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 chiar de la vazut pe Murat ca sufera 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 scorpiaaaaa 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 2743637754
andreea90
andreea90
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:34 pm

alitheea a scris:Sa iti traiasca puiutul si sa iti aduca numai bucurii.
A crescut de cand l-am vazut ultima data . kiss kiss kiss

Multumesc iubita, cresc vazand cu ochii si noi pe langa ei. kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de pufy2010 Dum 10 Apr 2011, 11:34 pm

andreea90 a scris:scorpia aia de baba ..

... e doar o viitoare soacră, nu iese din tipar Smile
pufy2010
pufy2010
vip
vip

Data de inscriere : 11/11/2010

https://www.youtube.com/user/pufy2010ful?feature=mhum

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Dum 10 Apr 2011, 11:34 pm

Gülnaz brings food to cobra. and kadriye says why didn't you bring me food? and gülnaz says I made you a huge pot. you will not be full with only a sandwich :geb

ceren calls hasret says she is sorry.
and hasret says ok I heard you but I have to close the phone now.
balçiçek has heard levent is bankrupt and she was making fun of hasret saying it is because hasret has a crap voice.
hasret is upset but she says it is my fault balçiçek isright.
hasret leaves the house suddenly. and she asks if murat is in.
nesrin comes to the door of course.
and she says you came at a late hour.. etc..
hasret does not go in the house.
murat comes and she says can we talk in the garden please.
hasret says she has thought about his offer to have a single out. and she says I will work with you to help levent. this is strictly business.
and he says 9 tomorrow in the morning (exactly like in the first season) :geb
she says I can come at 10am
he says ok.
he says he can drop her off and she says no.
Oooh she wears that beautiful NAVY dress on.. ceren is happy hasret has accepted to sing for the composition.
ceren asks when he will tell levent about this help for him.
murat says he might not accept this. I have to find a way to persuade levent.
gülnaz makes cobra read out a list of things he will do in the future. and it is really funny I will translate it completely.
murat gives a speech about levent's situation. and he will be working with hasret. he says he is going to pick her up. and he says I want all of you to act nice to her.
Cobra gets a new job and I guess he needs balçiçek to sing.
nesrin thinks hasret persuaded murat to work with him. she again starts bragging about how hasret is not to trust.

Murat comes to pick hasret up from the neighborhood.
ceren tells nesrin hasret is a very good person.
ethem defends hasret..
hasret again makes her hair the way murat liked it the other day.
hasret hears murat is waiting. she is ready she makes him wait for a couple of more minutes :geb and she is sitting inside with her coat on.
he tells hasret she looks beautiful. (oh 2 in a row.. )
hasret says we should get going we ahve a lesson at 10.
he opens her door for her and she says thanks.
gülnaz and saime are happy.
and saime says if nesrin will allow it.
hasret sets rules to murat. she says she is not like before.
she is like a professional now. she says you have to listen to my ideas and comments I will not do everything you say. you have to ask my opinions.he says agreed.

nesrin has a MIGRANE again :img-hyste :img-hyste :img-hyste
Balçiçek does not want to sing on stage. she says she promised cafer.
murat and hasret come home.. (MURAT looks handsome.. )
ethem asks nesrin maybe she should go down and say hello :geb :geb
nesrin decides to take a nap.. (good riddance)
Murat plays his new composition to see if hasret likes it.
and she does not like it much. at first.
ethem and ceren listen from upstairs. ceren says they suit each other so much.
ethem says wait till she sings to his tune.
hasret says she loved the song but..she does not know how to sing to such a tune and it will be hard for her.
murat says you can do anything because you are very talented.
he says lets start your voice off with a song we both know.
and again TWO HALVES of an apple :esne (that tango song would have been so much better.. I think. )
THE END..

alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de andreea90 Dum 10 Apr 2011, 11:44 pm

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 352762 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 352762 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 352762 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 352762 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 352762 in sfarsit ceva bun 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 283516 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 283516 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 283516 ce frumosi sunt 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 283516 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 283516
andreea90
andreea90
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de andreea90 Dum 10 Apr 2011, 11:45 pm

da nu-i corectttttttttttt sad sad sad sad de ce s-a terminat ???? sad sad sad sad
andreea90
andreea90
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de pufy2010 Dum 10 Apr 2011, 11:45 pm

... personajul principal este ... pianul
pufy2010
pufy2010
vip
vip

Data de inscriere : 11/11/2010

https://www.youtube.com/user/pufy2010ful?feature=mhum

Sus In jos

Mesaj Scris de DENISA Dum 10 Apr 2011, 11:46 pm

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 79fb0395 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 Fa301da9 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 1bc7965a50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 49fbff8a
50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 66d36087
DENISA
DENISA

Data de inscriere : 14/09/2009
Localizare : România

http://www.vimeo.com/user2019659/videos

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:47 pm

Gata s-a terminat dar inainte de a va spune noapte buna vreau sa spun ceva ce nu-mi iese din cap Levo ca un producator numai pe Hasret o avea ca clienta?Unde sunt ceilalti clienti?Cu Nesrin langa ei nu pot lucra trebuie sa iasa de sub negativitatea Nesrinei.Acum va pup dulce de noapte buna. kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Dum 10 Apr 2011, 11:50 pm

Vă spun și eu noapte bună și un început de săptămână cât mai plăcut. kiss 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155656
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de narcisa Dum 10 Apr 2011, 11:51 pm

iulianagl a scris:Gata s-a terminat dar inainte de a va spune noapte buna vreau sa spun ceva ce nu-mi iese din cap Levo ca un producator numai pe Hasret o avea ca clienta?Unde sunt ceilalti clienti?Cu Nesrin langa ei nu pot lucra trebuie sa iasa de sub negativitatea Nesrinei.Acum va pup dulce de noapte buna. kiss kiss kiss
Noapte bună iubita și multă sănătate. Sleep
narcisa
narcisa
vip
vip

Data de inscriere : 07/04/2010
Varsta : 46
Localizare : București

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:53 pm

narcisa a scris:
Noapte bună iubita și multă sănătate. Sleep

50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155656 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155656 kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Dum 10 Apr 2011, 11:54 pm

iulianagl a scris:Gata s-a terminat dar inainte de a va spune noapte buna vreau sa spun ceva ce nu-mi iese din cap Levo ca un producator numai pe Hasret o avea ca clienta?Unde sunt ceilalti clienti?Cu Nesrin langa ei nu pot lucra trebuie sa iasa de sub negativitatea Nesrinei.Acum va pup dulce de noapte buna. kiss kiss kiss
pai de aia merg la Sapanca,
noapte buna iubita si sa iti treaca raceala kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de anuta1971 Dum 10 Apr 2011, 11:54 pm

Noapte bună draga mea, ai grijă de tine, să te faci sănătoasă cheers
anuta1971
anuta1971
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:54 pm

alitheea a scris:pai de aia merg la Sapanca,
noapte buna iubita si sa iti treaca raceala kiss kiss kiss

kiss kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de alitheea Dum 10 Apr 2011, 11:55 pm

narcisa a scris:Vă spun și eu noapte bună și un început de săptămână cât mai plăcut. kiss 50. Gönülçelen -Inima furata - Heart Stealer - General Discussions - Comentarii - Pagina 23 155656
Noapte buna si tie pui kiss kiss kiss
alitheea
alitheea
vip
vip

Sus In jos

Mesaj Scris de iulianagl Dum 10 Apr 2011, 11:55 pm

anuta1971 a scris:
Noapte bună draga mea, ai grijă de tine, să te faci sănătoasă cheers

Mersi draga mea. kiss kiss kiss
iulianagl
iulianagl

Sus In jos

Mesaj Scris de Continut sponsorizat

Continut sponsorizat

Sus In jos

Pagina 23 din 40 Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Urmatorul

Sus

- Subiecte similare

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum